معاون حقوقی و امور مجلس وزیرکشورگفت: دشمن به دنبال تخریب جایگاه اسلام و تشیع در دنیا هستند و ابزار های مختلفی را در این راه به کار می برند ولی توان مقابله با شیعه را ندارد ونمی توانند جلوی چنین تجمع های میلیونی آنها را در مراسم هایی مانند اربعین حسینی بگیرند .

مهدی محمدی فر که جهت شرکت در مراسم یادوآره شهدای روستای چناران به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:زیارت خانواده های شهدا مخصوصا در مراسم هایی مانند یادواره شهدا توفیق بزرگی تلقی می شود چنین مراسم هایی نشانه عظمت شهدا است .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به راه شهداراه امام حسین (ع) بود تصریح کرد :راه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس راه سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) است و اربعین بزرگ ترین فلسفه چهلم است .

معاون حقوقی و امور مجلس وزیرکشوربا اشاره به راه پیمایی میلیونی اربعین حسینی اضافه کرد :20 میلیون زائر امام حسین (ع) در کربلای معلی از شهر ها و حتی کشور های مختلف به بارگاه ملکوتی سرور و سالار شهیدان پای پیاده در همایش بزرگ پیاده روی شرکت می کنند و با رسیدن به بین الحرمین از آن نقطه با محضر مبارک امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) سلام کرده و سپس به شهر و دیار خود باز می گردند .

محمدی فردر خاتمه اظهارداشت :دشمن به دنبال تخریب جایگاه اسلام و تشیع در دنیا هستند و ابزار های مختلفی را در این راه به کار می برند ولی توان مقابله با شیعه را ندارد و نمی توانند جلوی چنین تجمع های میلیونی را بگیرند ./س


برچسب ها: دشمن ، شیعیان ، شهدا ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.