بازرس كل استان تهران با تبيين الزامات برنامه‌هاي بازرسي سال 1393، بر شناسايي موضوعات كلان و تأثير گذار در امور مردم تأكيد كرد و گفت: رويكرد ما در تدوين برنامه‌هاي بازرسي براي سال آينده، موضوعات و سياست‌هاي كلان و تأثير گذار در امور مردم و جامعه است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "مصطفي راشد" ریيس منطقه يك بازرسي كشوري و بازرس كل استان تهران در جلسه شوراي بازرسان كل منطقه يك، با اشاره به سخنان رئيس سازمان بازرسي كل كشور در جلسه عمومي با مديران و بازرسان سازمان گفت: در تدوين برنامه‌هاي بازرسي سال 1393، بر موضوعات كلان و تأثير گذار در امور جامعه كه عوايد آن قشر وسيعي را در بربگيرد توجه داريم.

وي تصريح كرد: البته اين مطلب به معناي ناديده گرفتن يا غفلت از مسايل، مشكلات و يا بعضاً تخلفات جزئي نيست و ما علاوه بر توجه داشتن به اين موضوعات، بر مباحث كلاني كه تبعاتش عموم جامعه را در بر مي‌گيرد نظارت و بازرسي خواهيم كرد.

بازرس كل استان تهران تأكيد كرد: مديران و بازرسان مناطق، بايد تحليل درست و به موقع از وضعيت اقتصادي، فرهنگي، عمراني، بودجه و موضوعات مختلف استاني خود داشته باشند و بر اجرايي‌شدن نظرات كارشناسي كه در گزارش‌ها ارائه مي‌شود اهتمام داشته باشند.

اين جلسه در اداره كل بازرسي استان تهران و با حضور بازرسان كل استان‌هاي مازندران، قم، سمنان و گيلان برگزار شد که در اين جلسه درباره آسيب شناسايي نتايج حاصله از ارسال گزارش‌هاي تخلفاتي و محاسباتي، بحث و بررسي شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار