آیت الله ˈ محمد علی علوی گرگانیˈ از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت:مردم ایران به یاوه گویی استکبار جهانی اعتنایی نمی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، وی روز سه شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان های لرستان و البرز، شرکت کننده در دوره های بصیرت افزود: به برکت انقلاب اسلامی هیچ ابرقدرتی نمی تواند در امور ایران دخالت کند، مگر این که خدای ناکرده در داخل اختلاف داشته باشیم.

وی با تاکید بر این که با اتحاد و قدرت در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد، گفت: اگر مردم قدرت ایمان و اتحاد را حفظ کنند، ابرقدرت ها نمی تواند بر آنان غلبه کنند؛ چرا که دین اسلام و مذهب تشیع بر همه ادیان برتری داشته و روزی همه جهان را فراخواهد گرفت.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که اگر در جامعه اتحاد و انسجام وجود داشته باشد، دشمنان نمی تواند هیچ گونه تعرضی داشته باشد، افزود: دشمنان با ایجاد اختلاف و برهم زدن اتحاد جامعه، ضربه های خود را وارد می کنند ولی همان طور که رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تاکید می کنند مردم باید تعاون و اتحاد داشته باشند.

وی با بیان این که دشمنان با سیاست تحریک مردم و جداسازی آنان از روحانیت، به دنبال اختلاف در جامعه هستند، افزود: وجود ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی به همراه اتحاد و همدلی اقشار مختلف مردم با روحانیت به جهانیان نشان داد که هیچ ابرقدرتی توانایی مقابله با نظام را ندارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.