رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از پیگیری فدراسیون برای چهار رشته تحت پوشش در این فدراسیون به مسابقات اینچئون خبر داد و اظهار داشت: از فرصتمان بهترین بهره را می‌بریم.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جلسه‌ای را با حضور مهربان دلداده دبیر فدراسیون، سهراب آزاد رئیس  و علی فولادی‌راد دبیرانجمن سپک‌تاکرا، افشین حیدری و سعید بهروز ساریی و دبیر انجمن کریکت و کران مضائیان دبیر انجمن بیس بال و سافت‌بال برگزار کردیم.
در این جلسه مقرر شده است که 4 انجمن راگبی، کریکت، بیس‌بال و سپک‌تاکرا لیست احتمالی ملی‌پوشان خود را برای حضور در مسابقات اینچئون کره جنوبی تا 8 دی به کمیته ملی المپیک ارسال و اعلام نمایند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ادامه داد: علاوه بر اعلام اسامی از سوی این انجمن‌های همچنین مقرر شده است که انجمن‌های مذکور ضمن بررسی و اجرایی کردن تقویم 93 نسبت به بررسی تاریخ و ارائه برنامه‌های و اردوهای خود اقدام کنند.

علیپور افزود: از مدت‌های گذشته با مسئولان کمیته ملی المپیک برای حضور تیم‌های ملی این فدراسیون به مسابقات اینچئون کره‌جنوبی جلسات مختلف برگزار کرده‌ام تا تکلیف مسئولان انجمن و ملی‌پوشان برای اعزام و یا عدم اعزام به مسابقات مشخص شود البته مسئولان کمیته ملی المپیک را متقاعد کرده‌ایم که 4 رشته‌ی مذکور آماده‌ی اعزام به مسابقات اینچئون شوند.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار است که این فرصت مهم در اختیار فدراسیون انجمن‌های ورزشی قرار گرفته است باید از فرصت پیش‌ آمده استفاده کامل را ببریم بنابراین همه‌ی تلاش خود را بکار می‌گیریم تا در تابستان 93 از برنامه‌های این 4 رشته دفاع کنیم البته امیدوارم بتوانیم شرایط حضور اکثر این رشته‌ها در بازی‌های آسیایی انچئون را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: انچئون ، فدراسیون ، علیپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار