رییس انجمن راگبی سطح و عملکرد داورانی در مسابقات راگبی ساحلی را ضعیف ارزیابی کرد و عنوان داشت: داوران در مسابقات آمادگی لازم را نداشتند

میرزا حسن آقا بیگ انجمن راگبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات راگبی ساحلی با حضور 12 تیم برگزار شده است مرحله اول به صورت دوره‌ای ودر چهار گروه برگزار شده است تیم اوتانای فارس برای دومین سال پیاپی بر سکوی قهرمانی ایستاد تیم های شهرداری رشت وستارگان جنوب‌غرب تهران دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده از لحاظ فنی در شرایط مناسبی قرارداشتند اما متاسفانه عملکرد داوران رضایت‌بخش نبوده است داوران از سطح آمادگی مناسبی برخوردار نبودند از این رو مشکلاتی نیز در مسابقات به وجود آوردند.

آقابیگ تصریح کرد: انجمن راگبی پس از ارائه گزارش‌های مربوط به تخلفات داوران در این مسابقات، در خصوص آن‌ها تصمیم گیری می‌کند انجمن راگبی بیش از مسائل فنی به رعایت امور اخلاقی در ورزش توجه ویژه ای دارد از این رو با متخلفان به طور حتم برخورد جدی می‌کنیم.

رییس انجمن راگبی افزود: مسابقات راگبی ساحلی در استان فارس برگزارشده است، حضور دانشور مدیرکل این استان در این مسابقات نشان علاقمندی مسئولان این استان به راگبی دارد، امیدوارم با تقویت وگسترش رشته راگبی در این استان و سایر شهرستان‌های کشور در آینده نزدیک شاهد پیشرفت محسوس و روند صعودی این رشته در جهان باشیم.

رییس انجمن راگبی تصریح کرد: انجمن راگبی اول تا ششم بهمن ماه سال جاری در صدد برگزاری مسابقات جام قهرمانان است، مسابقات در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود البته همزمان با مسابقات جام قهرمانان کلاس بین‌الملل داوری و مربیگری نیز برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ 15 نفره مردان نیز بهمن و اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، برنامه بازی‌های سازمان لیگ و چیدمان داوری به طور کامل بر عهده‌ی سیروس داوری است، انجمن راگبی فقط بر عملکرد سازمان نظارت می‌کند.

آقا بیگ‌ افزود: مسابقات جام قهرمانان راگبی با دو هدف برگزارمی‌شود، با توجه به اینکه تیم ملی راگبی تابستان سال 93 مسابقات آسیایی انچئون کره جنوبی را در پیش دارد مسابقات جام قهرمانان راگبی علاوه بر محک داوران داخلی از سوی فدراسیون جهانی برای انتخاب داوران برای قضاوت در مسابقات آسیایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: راگبی ، آقا بیگ ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار