مسئول بسیج دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: برخی می‌خواهند با عنوان وحدت ملی اقدامات فتنه‌گران را مسکوت کنند، در صورتی که وحدت ملی در حماسه "9دی" به نمایش گذاشته شد و تمام طیف‌های سیاسی و اقشار مردم، حتی کسانی که به فتنه‌گران رأی داده بودند در این حماسه تاریخی شرکت کردند.

"وحید شورابی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه اصل پیام "9دی" برائت از فتنه، فتنه‌گران و حامیان فتنه بود، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سال‌ها بعد متوجه می‌شویم که فتنه 88 چه بوده و چه ابعاد گسترده‌ای داشته است.

وی افزود: قبل از حماسه "9دی" مردم بر این باور بودند که مسأله فتنه بحث درگیری بین دو جناح است، اما زمانی که به ساحت مقدس اباعبدالله بی‌‌حرمتی شد، آگاه شدند که فتنه‌گران به قصد تیشه‌زدن به ریشه اعتقادی و ولایت اقدام می‌کنند.

مسئول بسیج دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی کرج اضافه کرد: شعارها و عکس‌هایی که در راهپیمایی "9دی" در دست مردم بود نشان می‌داد که مردم در حمایت از امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری، اصل نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمده‌اند.

شورابی با تأکید بر اینکه پیام برائت از فتنه در حماسه "9دی" باید زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: حامیان فتنه و برخی ساده‌لوحان با بیان اینکه مسأله فتنه در گذشته صورت گرفته است و همچنین با کوچک خواندن این مسأله، می‌خواهند اقدامات فتنه‌گران به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: برخی می‌خواهند با عنوان وحدت ملی اقدامات فتنه‌گران را مسکوت کنند، در صورتی که وحدت ملی در حماسه "9دی" به نمایش گذاشته شد و تمام طیف‌های سیاسی و اقشار مردم، حتی کسانی که به فتنه‌گران رأی داده بودند در این حماسه تاریخی شرکت کردند.

برخی می‌خواهند با عنوان وحدت ملی اقدامات فتنه‌گران را مسکوت کنند، در صورتی که وحدت ملی در حماسه "9دی" به نمایش گذاشته شد و تمام طیف‌های سیاسی و اقشار مردم، حتی کسانی که به فتنه‌گران رأی داده بودند در این حماسه تاریخی شرکت کردند.

مسئول بسیج دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی کرج با تأکید بر اینکه هرکسی می‌خواهد در نظام جمهوری اسلامی به مردم خدمت کند باید یکی از ملاک‌هایش برائت از فتنه باشد، خاطرنشان کرد: در جریان رأی اعتماد به وزرای دولت جدید، مجلس شورای اسلامی به نحو احسن پیام "9دی" را زنده نگه داشت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار