نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "اژدهای سرخ" معتقد است که سینمای رزمی ایران قدرت کاهش آمار اعتیاد در نسل جوان را دارد.

"احمد راستگو"  نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی "اژدهای سرخ" با اشاره به چگونگی ساخت این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: از ابتدا خود به فکر ساخت فیلم‌های کوتاه بودم و این کار را هم توانستم با موفقیت انجام دهم و موفق به دریافت جایزه در جشنواره هم شوم.
 
وی افزود: از آنجایی که "جعفری دغدغه راه‌اندازی سینمای رزمی در ایران را داشت و با چند کمپانی هم صحبت کرده بود، ساخت این اثر از ریسک بالایی برخوردار بود.
 
راستگو، ادامه داد: طی گفتگو و پیشنهادی از سوی "جعفری" به من در خصوص ساخت یک فیلم رزمی، کار خود را طی سال‌های 89 تا 90 شروع کردم و در سال 90 هم کارهای تدوین و آهنگسازی "اژدهای سرخ" به انجام رسید.
 
کارگردان "اژدهای سرخ" با اشاره به هدف خود از ساخت این فیلم سینمایی رزمی، تصریح کرد: معتقدم که اگر قرار بود سینمای رزمی راه‌اندازی شود، چه بهتر که من هم نقشی در این زمینه داشته باشم که این امر دلیل من بر ساخت "اژدهای سرخ" بود.
 
راستگو در خصوص آینده سینمای رزمی ایران گفت: امیدوارم "اژدهای سرخ" راه‌گشای ساخت فیلم‌های رزمی بعد در آینده سینمای ایران باشد.
 
نویسنده "اژدهای سرخ" با اشاره به کاهش آمار اعتیاد در جامعه، ابراز داشت: فیلم رزمی جوانان را تشویق به ورزش و روی آوردن به این هنر رزمی می‌کند و معتقدم چنین اتفاقی از آمار فساد و اعتیاد در  جامعه می‌کاهد.
 
وی ادامه داد: همانطور که در گذشته افراد با دیدن فیلم‌های "جکی چان" و "بروس لی" مشتاق به ورزش‌های رزمی می‌شدند، با دیدن "اژدهای سرخ" امیدوارم انگیزه‌ جوانان ما در راستای رشد و پیشرفت سینمای رزمی بیش از پیش شود.
 
راستگو ضمن درخواستی از مسئولان ورزشی و سینمایی، خاطرنشان کرد: از مسئولان ورزشی و سینمایی درخواست می‌کنم، که با صمیمیت و دوستی بیشتر، به این موضوع توجه بیشتری کنند تا علاقه به ساخت آثار رزمی در کشورمان بیش از گذشته شود.
 
انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار