امام جمعه بندرعباس گفت : نهم دی روز بصیرت ، میثاق امت با ولایت و شکست توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس افزود : دشمنان نظام در سال 88 به دنبال جدایی مردم از ولایت بودند که با حرکت خودجوش مردم در راهپیمایی نهم دی همه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی با شکست روبرو شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : رعایت مرزهای قانونی از اصول مهم هر کشور است و اگر این حدود قانونی شکسته شود بی نظمی شکل می‌گیرد که فتنه سال 88 هم نتیجه رعایت نکردن قانون در کشور بود.

آیت ا... نعیم آبادی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر و دقت خود این فتنه را که می رفت بنیان جامعه را بسوزاند فرونشاندند و مردم هم قدرشناسانه و با بصیرت اسلامی و انقلابی در روز نهم دی بار دیگر همراهی و همدلی خود را با ولایت و نظام به اثبات رساندند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روز وقف افزود: هنر یک انسان بهره گیری هرچه بهتر از دارایی های خود است و وقف بهترین راه برای جاودانگی و عظمت نام یک انسان در دنیا و آخرت به شمار می رود.
آیت ا...نعیم آبادی افزایش تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص مزایای وقف و شمار موقوفات را از مسئولان اوقاف و امورخیریه خواستار شد.
خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره ) نامگذاری شده است ، گفت : وجود 9 میلیون بی سواد در کشور نشان می دهد که هنوز برخی از افراد از سواد و علم آموزی استقبال نمی کنند و می توان با توسعه و تقویت اقدامات فرهنگی این میزان را در کشور کاهش داد.
آیت ا... نعیم آبادی افزایش ارتباط بین دانشگاهها و کارهای صنعتی و کشاورزی را از مهمترین عوامل ریشه کنی بی سوادی در جامعه اعلام کرد .
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) گفت :روز میلاد حضرت عیسی (ع) همانند ولادت همه پیامبران روز رحمت و برکت برای بشریت است.
انتهای خبر/ز
برچسب ها: شکست ، توطئه ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.