مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جلسه‌اش با رییس سازمان لیگ برتر گفت: من در جلسه با تاج در مورد منافع هر 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال صحبت کردم.

علی فتح‌اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رویانیان در این جلسه حضور نداشت اما من از طرف باشگاه پرسپولیس هم با تاج صحبت کردم و منافع هر 2 تیم را در نظر گرفتم.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر رویانیان جاي من بود عصبانی می‌شد و جواب تندی به عابدینی می‌داد اما من واکنشی نشان ندادم. صحبت‌های عابدینی در ظاهر بد بود اما باطن گفته‌هایش فوتبالی بود. به خاطر همین من موضع گیری نکردم.

وی بیان کرد: رویانیان در ابتدا مصاحبه را بخواند و بعد جواب بدهد. همچنین برخی از اصحاب رسانه مصاحبه می‌کنند و بعد تحلیل مصاحبه هم از خودشان می‌نویسند که این درست نیست.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازی دربی هستیم هواداران استقلال دوست دارند که برای حریفمان کری بخوانیم. بر این اساس من به خاطر بدست آوردن دل هواداران صحبت‌هایی مطرح کردم.

وی درباره تقسیم جام‌های قهرمانی بین 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: من گفتم که ما امسال یک جام قهرمانی را بدست می‌آوریم و پرسپولیسی‌ها هم جام دیگر را کسب می‌کنند. ما قصد توهین به پرسپولیسی‌ها را نداشتیم.

فتح‌اله زاده بیان کرد: رویانیان در جواب مصاحبه‌‌ام می‌توانست بگوید که فتح‌اله زاده خواب دیده که از الآن تیم قهرمان را مشخص می‌کند.

وی درباره گفته‌های رویانیان بیان کرد: ما با یکدیگر دشمنی نداریم که بر علیه یکدیگر صحبت کنیم. رویانیان حرف زشتی زده است اما من جوابش را نمی‌دهم.
 


*نفس کری‌خوانی درست است

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: نفس کری‌خوانی درست است. پرسپولیسی‌ها نباید از کری‌خوانی ناراحت شوند. به هر حال رویانیان به جای دادن جواب زشت بايد  پاسخ فوتبالی بدهد.

*سرپرست ما با کلاس حرف زده اما سرپرست پرسپولیس توهین کرده است

وی درباره جدال سرپرست تيمشان با پرسپوليسي ها اظهار داشت: سرپرست ما با کلاس مصاحبه کرده است. وی بیان کرده که ما قصد توهین به مدیرعامل پرسپولیس را نداریم. ماجدی شأن مدیرعامل پرسپولیس را حفظ کرد اما بر خلاف ماجدی، شیرینی سرپرست پرسپولیس الفاظ غیر فوتبالی به کار برده است و حرفهای زشتی زده است.

فتح اله زاده عنوان کرد: تماشاگران به خاطر کری خوانی به ورزشگاه می‌آیند و اگر به این صورت نباشد هواداران رغبتی برای آمدن به ورزشگاه‌ها ندارند.  تماشاگران نباید به تیم حریف توهین کنند. اما مجاز به کری‌خوانی هستند.

*باشگاه استقلال شروع کننده دعوا نبود

فتح‌اله زاده عنوان کرد: فلسفه مصاحبه‌ها را نگاه کنید می‌فهمید که ما شروع کننده دعوا نیستیم. همچنین ما می‌توانیم مستنداتی هم در زمینه شروع کننده دعوا ارائه دهیم. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس فوتبالی نیست. وی با خودش هم درگیر است. رویانیان نباید به سرپرست تیمش اجازه توهین به باشگاه استقلال را بدهد چرا که کار درستی نیست.
وی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به تاریخ بازی دربی گفت: سازمان لیگ باید در این مورد تصمیم بگیرد. ما هم سال گذشته یک بازی لیگ قبل از لیگ قهرمانان آسیا داشتیم که سازمان لیگ راراضي به جابه‌جایی آن بازی نشد. در نهایت ما در جام باشگاه‌های آسیا مقام  چهارمی را بدست آوردیم.

وی درباره شایعه جدایی عمران زاده از استقلال عنوان کرد: عمران‌زاده بازیکن خوبی است و باشگاه‌های زیادی خواهان این بازیکن هستند. عمران زاده از یک باشگاه چینی دعوتنامه دارد اما ما قصد داریم که همه بازیکنان را تا آخر فصل حفظ کنیم. بر این اساس اجازه جدایی به عمران‌زاده را نمی‌دهیم.

وی در پايان بیان کرد: عمران‌زاده یک میلیون و 200 هزار دلار از یک باشگاه چینی پیشنهاد دارد. بر این اساس اگر ما یک میلیارد به عمران‌زاده بدهیم همه آن را بوق و کرنا می‌کنند. به هر حال ما قصد داریم که همه بازیکنان را تا پایان فصل حفظ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار