پیروزی تیم فوتبال صبای قم برابر گسترش فولاد تبریز از جنبه‌های مختلف برای این تیم حائز اهمیت بود و نماینده قم را به روزهای آینده لیگ سیزدهم امیدوارتر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، صعود یک پله‌ای شاگردان مرفاوی در جدول رده‌بندی بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تنها یک حسن پیروزی تیم صبای قم در دیدار هفته بیستم لیگ برتر برابر گسترش فولاد تبریز بود.

صبای قم در بیستمین بازی خود از مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر کشور برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز صاحب برتری شد تا بدین ترتیب به 12 هفته متوالی گل خوردن در مقابل تیم‌های لیگ برتر پایان داده و دروازه خود را بعد از 12 هفته بسته نگه دارد.

صبا در این فصل مهرداد طهماسبی را به عنوان دروازه‌بان اصلی در تمام دیدارهای لیگ برتر مورد استفاده قرار داده است و تنها در جام حذفی در مقابل تیم نفت امیدیه یکی از تیم‌های دسته دوم جام آزادگان شهرام مهربان دروازه‌بان ذخیره خود را درون دروازه قرار داد.

صبا از هفته هفتم که در مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در دیدار خانگی در ورزشگاه یادگار امام دروازه خود را بسته نگه داشت و البته با زدن سه گل به حریف شیرازی به بهترین پیروزی خود در این فصل نیز دست پیدا کرد، بعد از آن در تمام بازی‌ها از حریفان گل خورد تا اینکه این طلسم گل خوردن‌های متوالی را در دیدار هفته بیستم برابر گسترش فولاد تبریز شکست.

جدال صبا با سپاهان در ایستگاه بیست و یکم لیگ برتر

نماینده قم به ترتیب مقابل تراکتورسازی، داماش، راه‌آهن، استقلال صنعتی خوزستان، پرسپولیس تهران، ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان، سایپای البرز، ملوان بندر انزلی، فولاد خوزستان، نفت تهران و استقلال تهران در 12 هفته متوالی لیگ برتر گل خورده بود و توانست بعد از این بازی‌ها در مقابل تیم گسترش فولاد تبریز از دروازه خود بدون دریافت گل حراست کند.

همچنین در پنجمین هفته از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس که همگی در سومین روز دی‌ماه به انجام رسید، صبای قم با برتری یک بر صفر مقابل تیم گسترش فولاد تبریز به 9 مسابقه بدون پیروزی پایان داد و توانست بعد از هفته دهم و پیروزی برابر تیم راه‌آهن در قم، در هفته بیستم برابر گسترش فولاد صاحب برتری شود.

جایگاه دوازدهمی صبا و ششمی سپاهان تا پایان هفته بیستم

حالا ششمین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در راه است و این هفته از بازی‌ها از روز جمعه سیزدهم دی‌‌ماه با رقابت تیم‌های مدعی در شهرهای مختلف ادامه خواهد یافت و طی آن صبای قم روز شنبه چهاردهم دی‌ماه در قم و در دیداری حساس برابر فولاد مبارکه سپاهان به میدان می‌رود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان از هفته ششم دور برگشت مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم صبا از ساعت 15 روز شنبه 14 دی‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد و شاگردان عبدالصمد مرفاوی در یازدهمین میزبانی لیگ، برابر حریف مطرح اصفهانی که سابقه چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر را دارد، قرار می‌گیرند./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.