بهروان گفت: مطمئن باشید 27 دی دربی استقلال – پرسپولیس برگزارمی‌شود و اعتراض پرسپولیس مبنی بر تعویق دربی با قوانین حضور 3 بازیکن یک باشگاه در تیم ملی همخوانی ندارد.

بهروان، رییس کمیته مسابقات لیگ در خصوص اعتراض تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر به تعویق انداختن دربی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: برنامه‌های اردوی تیم ملی زیر 22 سال مدتی است شروع شده وتا 7 بهمن ادامه دارد و با توجه به فشردگی برنامه‌های تیم ملی عملاً به ناچار ما 27 دی را بهترین زمان برای برپایی دربی دانستیم.

وی با توجه به حساسیت بازی‌های تیم ملی افزود: هم مسابقات لیگ از حساسیت زیادی برخوردار است وهم مسابقات تیم ملی ولی باید این را بدانیم تلاش همه ما سربلندی ایران است و این مسئله با تعامل و خویشتن‌داری امکان پذیر است.

بهروان با اشاره به اعتراض تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به حضور 2 بازیکن کلیدی در تیم ملی امید زیر 22 سال و تداخل با دربی به برپایی این بازی در تاریخ 27 دی اعتراض کرده که اعتراض این تیم که توسط مدیرعامل باشگاه عنوان شده در حال بررسی است و نتیجه نهایی قطعاً‌ اعلام خواهد شد.

رییس کمیته‌ی مسابقات لیگ با توجه به دستورالعمل فدراسیون فوتبال ادامه داد: بر اساس دستورالعمل فدراسیون فوتبال هر باشگاهی که سه بازیکن آن در تیم ملی زیر 22 سال حضور داشته باشد عملاً‌ بازی این تیم انجام نخواهد شد وبه زمان دیگری موکول خواهد مي‌شود. ولی تیم فوتبال پرسپولیس فقط دو بازیکن در ترکیب ملی دارد و بنابراین اعتراض این تیم به دستور العمل فدراسیون فوتبال هم خوانی ندارد و مدود است و براین اساس دربی در تاریخ تعیین شده برگزار می‌شود.

وی سپس به شرح وظایف سازمان لیگ پرداخته و اعلام کرد: وظایف ما برنامه‌ریزی- اجرا- وبرپایی مسابقات لیگ و اتمام آن در موعد مقرر است و لذا کاری به اعتراض باشگاه‌ها نداریم و مطابق دستورالعمل فدراسیون عمل می‌کنیم.

بهروان در پاسخ به اعتراض تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر چه اعتراض تیم فوتبال پرسپولیس جنبه قانونی ندارد اما با این شرایط ممکن است اعتراض این تیم در حال بررسی بوده ولی هیچ امیدی به پذیرش اعتراض پرسپولیس و تعویق این بازی نیست.

رییس سازمان لیگ در خصوص اظهارات " محمد رویانیان" مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر مشکوک بودن این تصمیم اضافه کرد: این مسئله که رویانیان اعلام کرده تصمیم سازمان لیگ مشکوک است به من ارتباطی پیدا نمی کند و در حیطه اختیارات و وظایف من نیست قطعاً وظیفه ما تعیین شده و پاسخ به این پرسش به شخص " رییس سازمان لیگ" برمی‌گردد.

بهروان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم باشگاه‌ها هرچه بیشتر با تیم ملی تعامل داشته باشند و منافع ملی را به سایر منافع ترجیح دهند تا بتوانیم پرقدرت در مقابل حریفان ظاهر شویم وبرای کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی شاهد افتخارات وسیع و بزرگتري باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۷ دی ۱۳۹۲
در صورتی که تیمی 3 بازیکن داشته باشه میشه عقب انداخت پس امکانش هست.پس میشه کاری کرد که هم تیم ملی ضرر نکنه هم پرسپولیس.قانون نگفته اگه تیمی دو بازیکن تاثیر گذار در تیم ملی داشته باشه نمی بازیشه عقب انداخت.گفته اگه تیمی 3 بازیکن داشته باشه باید بازیشو عقب انداخت.
Iran (Islamic Republic of)
فیروز
۲۱:۴۴ ۰۷ دی ۱۳۹۲
آقای بهروان این قدر مطمئن صحبت نکنید بعید می دانم بازی در تاریخ مقرر برگزار شود
آخرین اخبار