مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر حفظ حرمت جمشید مشایخی هنرمند فرهیخته کشورمان تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جمشید مشایخی بازیگر با سابقه کشورمان پس از دیدار با علی دایی و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید درفشی فر در دفتر محمد رویانیان با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات محمد رویانیان بر حفظ حرمت و احترام جمشید مشایخی تاکید کرد و گفت: درست است که مسی بازیکن ارزشمند و بزرگی است و نباید به وی توهین شود و توهین به او موجب خدشه دار شدن فرهنگ غنی مردم ایران خواهد شد اما حفظ احترام و حرمت جمشید مشایخی استاد بزرگوار و  ارجمند هنر ایران زمین نیز واجب و ضروری است.

اگر قرار است به مسی گفته شود که مردم ایران به اون علاقه مند بوده و از او دلجویی شود می بایست این کار با حفظ شان استاد مشایخی انجام شود و پیشنهاد می دهم ستادی متشکل از نمایندگان پرسپولیس ، استقلال و فدراسیون فوتبال تشکیل شود تا جوانب این موضوع بررسی شده و در صورتی که قرار به برقراری یک ملاقات است این هیات در معیت استاد مشایخی با وی دیدار نمایند.

درحاشیه نشست مشایخی، با علی فتح الله زاده تلفنی گفتگو کرده و ارتباطی تلفنی بین مدیران باشگاه پرسپولیس و  استقلال برقرار شد تا جوانب این موضوع بررسی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۲۴ ۰۸ دی ۱۳۹۲
بجای این کارهامدیرعاملان محترم سرخ ابی اول دست ازمصاحبه های جنجالی خودشان بردارندوبدبفکرمسی وامثال مسی باشند؛خودشماهاالگوی ماجوانان هستیدبااین مصاحبه های جنجالی تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۷ دی ۱۳۹۲
توروخدا نظر منو بزارین
جان بچتون این کارو نکنید و نزارید این اتفاق بیافته
که یک گروه از بزرگامون بلند شن برن اون سر دنیا، آخه رو چه حسابی؟!
آخه مسی با سن نهایت 27 سال تو یک کار بچه گانه حالا واقعی یا یک صفحه ای که اصلا معلوم نیست مال مسی بوده یا نه،مورد بی احترامی قرار گرفت. که کاملا طبیعیه چنین واکنشایی از فوتبالدوستا سر بزنه، البته این کارو تایید نمی کنم
این کارا در شان استاد مشایخی نیست
اصلا در شان بزرگان 2 تیم بزرگ نیست به چنین حواشی بی پایه و اساسی دامن بزنن!
بجاش فرهنگ سازی کنید تا مانع بروز این رفتارا و تکرارش در آینده باشیم.
آخرین اخبار