عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: لایحه بودجه سال 93 از نظر توجه به واقعیت‌ها در سطح کلان کشور منطقی است.

عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لایحه بودجه سال 93 اظهار داشت: لایحه بودجه سال 93 کل کشور از دو منظر، رقم بودجه و همچنین توزیع آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.   
 
وی ادامه داد: لایحه بودجه از نظر توجه به واقعیت منطقی است ولی نیازهای مردم و کشور در این لایحه مورد توجه قرار نگرفته چرا که نیاز پروژه‌ها به نیاز مردم ترجیح داده شده است.   
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در لایحه بودجه سال 93 تکمیل‌کردن پروژه‌هایی که 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند مورد توجه قرار گرفته در حالی که در برخی شهرها مردم بیمارستان ندارند و این موضوع باید در اولویت قرار می‌‌گرفت.   
 
وی گفت: در بودجه، نرخ دلار 2650 تومان در نظر گرفته شده و این تعیین قیمت باعث افزایش نرخ آن در بازار آزاد و سقوط بیشتر ارزش ریال می‌شود.  
 
یوسفیان ملا ادامه داد: قیمت نفت و دلار و میزان فروش نفت اعدادی فرضی هستند اما تجربه نشان داده که همین اعداد به عنوان قیمت پایه در نظر گرفته می‌شود.
 
این عضو کمیسیون اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: لایحه بودجه انقباضی است ولی با این وجود، تغییر در ردیف‌های بودجه برای در نظر گرفتن نیازهای مردم یک ضرورت است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۹ ۱۰ دی ۱۳۹۲
قیمت دلار را 2650 میکنید بیشتر باعث تورم میشیم
چون کالاهای اساسی از 2450 تومان ، در سال 93 باید با دلار 2650 خریداری بشه که باعث افزایش گرانی در بازار میشود
فقط کالاهای لوکس کمی کاهش قیمت پیدا خواهند کرد
آخرین اخبار