سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با حضور "فرجی‌دانا" وزیر علوم تشکیل شد و وی نیز به ارائه عملکرد 100روزه خود در این وزارتخانه پرداخت.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز یکشنبه (8 دیماه) فراکسیون رهروان ولایت، اظهار داشت: جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت به ریاست "کاظم جلالی" برگزار شد.  
 
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده قرار است، مسئولان دولت یازدهم جهت ارائه گزارش عملکرد به شورای مرکزی دعوت شده و نسبت به عملکرد خود گزارش ارائه کنند، لذا با توجه به اینکه از ماه‌های پیش بسیاری از اعضای این فراکسیون سوالات بسیاری در خصوص عملکرد وزارت علوم داشتند، جلسه امروز با حضور "فرجی‌دانا" وزیر علوم تشکیل شد.  
 
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: در ابتدا آقای جلالی در خصوص توجه جدی به حوزه دانشگاه و ضرورت استفاده از نیروهای دلسوز نسبت به نظام و انقلاب در عین حال متعادل و عقلانی تاکید کرد و گفت؛ "نباید در انتصابات طوری عمل کرد که آرایش سیاسی به نفع جریان و یا جناح خاصی باشد".  
 
نعیمی ادامه داد: در ادامه جلسه نمایندگان عضو شورای مرکزی نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزیر علوم در میان گذاشتند و وزیر نیز به ارائه عملکرد 100روزه خود در این وزارتخانه پرداخت.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است هفته آینده وزیر ورزش و جوانان به منظور گزارش عملکرد 100روزه وزارت ورزش و جوانان به جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت بیاید.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار