مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۹ دی رفراندم بسیار بزرگ نظام اسلامی ما در نشان دادن عشق و علاقه مردم نسبت به جمهوریت و اسلامیت نظام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام حسن کاملی‌فر در آستانه 9 دی ماه حماسه بزرگ بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه گران اظهار کرد: بعد از انتخابات سال 88 برخی قدرت طلبان و فرصت طلبان از فضای پیش آمده سوء استفاده کرده و یک انتخابات باشکوه که در تاریخ این کشور بی نظیر بود، زیرسئوال برده وعظمت و صلابت آن را شکستند.

وی گفت: با وجود اینکه این انتخابات در اوج تبلیغات و جنگ روانی دشمن با 85 درصد حضور ملت به یک نقطه قوت و قدرت نظام تبدیل شده بود عده ای به بهانه تقلب در انتخابات سعی کردند عظمت این حضور را بشکنند و از فرصت پیش آمده به بهانه های واهی استفاده کرده و علیه نظام هجمه ای سنگین درست کنند.

این استاد دانشگاه و حوزه تصریح کرد: این نااهلان با ایجاد اغتشاش، ناآرامی و بی اعتنایی به قانون و نهادهای قانونی زمینه ساز دخالت دشمنان در امور کشور شدند و با اتهامی که به مسئولان و نهادهای دولتی زدند بستری را فراهم کردند تا ضدانقلاب ها، سلطنت طلب ها، بهایی ها و گروه هایی که با نظام مشکل داشتند نسبت به آرمان ها و ارزش های این نظام جریح شده و به حرمت شکنی بپردازند تا شاید اعتبار نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند.

حجت الاسلام کاملی‌فر افزود: انتخابات سال 88 با مشارکت بی نظیر مردم یک زلزله سیاسی در اردوگاه دشمنان ایجاد کرد اما به دلیل برخی رفتارهای نامناسب و ادعاهای واهی دشمنان ما بعد از این انتخابات به جای اینکه منکوب شوند به ادامه حرکت خود در مخالفت با نظام اسلامی امیدوار شدند تا شاید بتوانند با همراهی هم پیمانان خود در نظام اسلامی ما رخنه ای به وجود آورند.

وی تصریح کرد: با وجود هدایت ها و تذکرات به جا و مهم مقام معظم رهبری فتنه گران همچنان با همراهی عده ای قلیل به حرکت های نابهنجار خود ادامه دادند و بعد از حرمت شکنی که به ارزش های اسلام، انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب نشان دادند در روز عاشورا نیز به یک حرمت شکنی عظیم دست زدند که به دنبال این حرکت نابه جا ملت ما در 9 دی وارد صحنه شده و برای همیشه بساط فتنه گران و اربابان قدرت های خارجی را برچیدند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، نهم ، دیماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.