رودهن/

نبودبیمارستان مجهزیکی ازکمبودهای زیرساختی پردیس است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نبود بیمارستان مجهز به عنوان یکی ازکمبود ها در ستونهای زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان با وجود رشد جمعیت به دلیل واگذاری مسکن مهر در این منطقه است.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:من به عنوان نماینده مردم شهرستان پردیس مشکلات و کمبود های موجود در این شهرستان را در مجلس شورای اسلامی به گوش مسئولان و دولت مردان نظام جمهوری اسلامی می رسانم تا برای رفع آنها تصمیمات دقیقی اتخاذ شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :از جمله کمبود ها در شهرستان پردیس با توجه به سرازیر شدن سیل انبوهی از جمعیت در این منطقه به خاطر واگذاری مسکن مهر نبود بیمارستان مجهز به عنوان یکی ازکمبود ها در ستونهای زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این موضوع در دستور کار ما قرار دارد و رایزنی های لازم هم در این زمینه با وزارت بهداشت و درمان به منظور تحقق این هدف حیاتی در شهرستان پردیس صورت گرفته است .

افتخاری در خاتمه اظهارداشت :تا بیمارستانی با تعرفه های بیمه درمانی در این منطقه بتواند مشکلات مردم را در این حوزه برطرف سازد و مردم بتوانند با کمترین هزینه مشکلات و کمبود های خود را در زمینه بهداشتی و درمانی در شهرستان پیگیری و مراحل درمان خود را سپری کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.