نيمي از انگليسي‌ها به آينده مالي خود در سال 2014 بدبين‌اند

پايگاه اينترنتي العالم به نقل از روزنامه ساندي اکسپرس اعلام کرد: نتايج تازه‌ ترين مطالعات فاش کرده که نيمي از انگليسي‌ها، به آينده مالي خود در سال آينده بدبين هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه انگليسي "ساندي اکسپرس" روز يکشنبه با انتشار نتايج مطالعات خود اعلام کرد، 49 درصد از انگليسي ها، خود را براي سالي دشوار آماده مي کنند و 57 درصد از انگليسي ها که بين 50 تا 64 سال سن دارند، پيش بيني مي کنند که در سال 2014، اوضاع مالي آنها بدتر خواهد شد.

در اين ميان، تنها 29 درصد از انگليسي ها با ميانگين هاي سني مختلف، به آينده مالي خود در سال آينده اميدوارند.

بر پايه اين گزارش، مهم ترين نگراني انگليسي ها، هزينه رو به رشد وسايل گرمايش و لامپ هاي برق است به طوري که 60 درصد از انگليسي ها اعتراف کردند که در فصل زمستان از قبض برق بيمناکند.

نتايج اين مطالعه، ثابت کرد که 25 درصد از انگليسي ها، ناچار شده اند براي تامين هزينه‌هاي جشن کريسمس، پول قرض کنند و 42 درصد از مردم نيز ناچار به استفاده از چک، يا کشيدن چک بي محل شده اند. به اين ترتيب، 76 درصد از انگليسي ها اعتراف کردند وام ها و پول هايي که قرض کرده اند را براي تامين هداياي کريسمس هزينه کرده اند.

در اين گزارش، همچنين فاش شده است که 34 درصد از انگليسي ها ناچار شده اند از پس انداز براي تامين هزينه هاي جشن کريسمس استفاده کنند و به طور متوسط 450 ليره استرلينگ از حساب هاي پس انداز خود برداشت کنند و در اين ميان، گروه سني 30 تا 49 ساله ها بيش از بقيه گروه هاي سني در معرض فشارهاي مالي بوده اند.

در پايان اين پژوهش، از وزيران دولت انگليس درخواست شده است، تلاش خود را به کار گيرند تا شکاف رشد اقتصادي و بحران هزينه‌هاي معيشتي که ميليون ها تن از مردم انگليس از آن رنج مي برند را پر کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار