فرمانده سپاه ناحيه شهرستان پارس آباد گفت: حماسه غرور انگیز ۹ دی مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران زد باعث اقتدار و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سرهنگ شكر عبدی با اشاره به حماسه غرور انگیز نهم دی ماه، آن را روز خلق حماسه جاوید و ماندگار توسط مردم دانست و گفت: روز نهم دی از روزهای بی نظیر در طول تاریخ انقلاب اسلامی است که ملت ولایت مدار ایران بصورت خود جوش بر علیه فتنه گران سال 88 حماسه ای از جنس حضور خلق کردند.

وی با بيان اينكه دشمنان و فتنه انگیزان باید از حرکت حماسی روز نهم دی درس عبرت بگیرند، اظهار داشت: باید تمام حرکات و گفتارها به ولایت فقیه ختم شود، اگر ما به شعار« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد» اعتقاد قلبی و عملی داشته باشیم هرگز به این سرزمین کوچکترین گَزند و آسیبی نخواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد ادامه داد: مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی پیام روشنی برای استکبار جهانی و فتنه گران داشتند که آن پایداری، مقاومت، در صحنه بودن و اعتقاد راسخ به اصول انقلاب اسلامی و رهبری بود.

عبدی حضور با بصيرت و آگاهانه ملت ایران در نهم دی را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم ایران با حضور به موقع خود در صحنه، موجب یأس و ناامیدی دشمنان در داخل و خارج از کشور شدند و این همایش عظیم مردمی سند عزت نظام و مردمی بودن جمهوری اسلامی را ثابت کرد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، نهم ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.