مدیر جهاد کشاورزی لامرد از بهره‌برداری 13 طرح کشاورزی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران احمد هوشیار اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فجر سال جاری 13 طرح که با صدور مجوز و نظارت جهاد کشاورزی لامرد اجرا شده است به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان لامرد و استقبال خوب سرمایه‌گذاران شاهد اجرای طرح‌های کشاورزی بسیاری در زمینه‌های مرغداری، دامداری و صنایع تبدیلی بوده‌ایم.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود عمده این طرح‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری برسد و تولیدات دامداری و کشاورزی لامرد به صورت چشم‌گیری افزایش یابد گفت: با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط این مدیریت 13 طرح با مجموع اعتبار 75 هزار و 470 میلیون ریال آماده بهره‌برداری شده که علاوه بر افزایش تولید گوشت سفید، گوشت قرمز، تولیدات گلخانه‌ای و دیگر محصولات کشاورزی باعث اشتغال‌زایی بخشی از نیروهای جویای کار و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در این طرح‌ها شده است.

هوشیار ادامه داد: طرح‌های مرغداری گوشتی، خوراک دام و طیور، پرورش کبک، بره پرواری، گلخانه سبزی و صیفی، فرآوری آلوئه‌ورا، قنات و کارگاه تولید کود آلی از جمله طرح‌هایی است که مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها 55 هزار و 20 میلیون ریال تسهیلات از محل کارگروه توسعه کشاورزی و دیگر منابع بانکی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است که پیش‌بینی می‌شود علاوه بر این طرح‌ها با توجه به زمان باقی مانده چند طرح کشاورزی دیگر نیز آماده بهره‌برداری و افتتاح شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کشاورزی ، لامرد ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.