رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي از شناسايي و دستگيري يک نفر کلاهبردار حرفه اي در شهرستان "ملکان" خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،سرهنگ عباس زاده گفت: بنا بر اعلام پليس آگاهي شهرستان "ملكان" ،در پي افزايش وقوع كلاهبرداري در اين شهرستان توسط فردي تحت عنوان مامور جهاد كشاورزي و همچنين معرفي خود به عنوان برادر زاده نماينده سابق ملكان با خودروهاي سواري مختلف، موضوع در دستور ويژه اين يگان قرار گرفت. 

وي گفت: پس از تحقيقات و بررسي هاي همه جانبه مشخص شد متهم با سوار نمودن كشاورزان پير مرد با عنوان اين كه براي آن ها كود شيميايي تهيه مي كند مبالغي از آنان اخذ و به بهانه هاي واهي مالباخته را از خودرو پياده و متواري مي شود.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با شيوه هاي خاص پليسي متهم شناسايي و اطلاع حاصل شد فرد مورد نظر با خودرو سمند وارد شهر شده و باز هم يك نفر پيرمرد را سوار خودرو كرده و قصد كلاهبرداري از آن شخص را دارد .

رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي گفت: بلافاصله عوامل در محل مورد نظر حاضر و با انجام گشت زني هاي غير محسوس خودرو مذكور شناسايي و مسير مسدود و راننده به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشته و مبالغي نيز كه در دست داشته آن ها را به زمين انداخت تا فرار کند كه نهايتا با اقدامات به موقع و با رعايت كليه جوانب متهم دستگير و به مقر آگاهي دلالت داده شد.

سرهنگ عباس زاده افزود: در تحقيقات اوليه ،متهم خود را (ع - ج) اهل و ساكن يکي از استان هاي همجوار معرفي و در بازرسي از خودرو مبلغ 28 ميليون ريال کشف شد ، نامبرده كه بدوا منكر موضوع بوده با ارائه مستندات لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت از سال 1390 تاكنون از شهرستان هاي ملكان ،بناب،مراغه و عجب شير در حدود 90 فقره به شيوه مذكور اقدام به كلاهبرداري نموده است.

وي گفت: تا كنون تعداد 40 نفر از شكات شناسايي شدند و تحقيقات پيرامون موضوع ادامه دارد و متهم با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار اين يگان مي باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار