کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر برنامه‌های تیم ملی بزرگسال، امید، لیگ توسط کمیته‌ی فنی تأیید و بعد از آن به فدراسیون فرستاده می‌شد، هم‌اکنون در شرایط بحرانی قرار نمی‌گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هومن افاضلی، کارشناس فوتبال کشورمان در مورد جلسه‌ی دیروز منصوریان با کفاشیان و تصمیمات گرفته شده بیان داشت: فکر می‌کنم فوتبال کشورمان به شرایط بحرانی رسیده است اما اگر مدیریت درستی وجود داشت، باید در حال حاضر یک پروسه برنامه‌ریزی شده را می گذراندیم.

مسئولان در این زمان هر تصمیمی بگیرند سخت خواهد بود

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی ویترین ایران خواهد بود و برای داشتن ویترینی قوی باید برای تیم ملی زیر 22 سال سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسبی انجام داد. اگر چنین نباشد تیم ملی در جام‌جهانی فقط زنگ تفریح خواهد بود و آینده‌ای هم نخواهد داشت همانگونه که همه اطلاع دارند بازیکنان تیم ملی بزرگسالان از رنج سنی بالایی بعد از جام جهانی برخوردار می‌شوند و باید این تیم را با همین تیم ملی زیر 22 سال تقویت کرد.

افاضلی با دیدی کارشناسانه نسبت به تصمیمات جلسه دیروز بیان داشت: در جلسه‌ی دیروز اولویت اول تیم ملی فوتبال بزرگسال و دومین اولویت فدراسیون به دنبال آن لیگ برتر، و متأسفانه چهارمین اولویت تیم ملی زیر 22 سال قرار گرفت و  این خیلی بد است زیرا بازی‌های جام جهانی قطر و روسیه‌ی تیم ملی امید پیکر تیم ملی بزرگسالان را تشکیل خواهد داد.

کارشناس فوتبال در پایان اظهار داشت: تیم ملی زیر 22 سال باید برای بازی‌های المپیک هم آماده شود این بازی‌ها بسیار مهم است و باید گفت اشتباهات زیادی در این بین صورت گرفته تا کار به اینجا رسیده در این مسیر تقویم فدراسیون سیستماتیک نبوده. تقویم لیگ برتر می‌بایست بعد از بازی‌های تیم ملی بزرگسالان توسط کمیته‌ی تأیید و به سازمان فرستاده می‌شد.

شاید بتوان در این زمینه گفت دلیل این وضعیت به تعویق افتادن 2 بازی تدارکاتی تیم ملی بزرگسال و ادامه دادن لیگ به صورت فشرده است.
در همین زمان تقویم تیم ملی امید را نادیده گرفتند، اگر در آن زمان توجه بیشتری به تیم ملی زیر 22 سال می‌کردند شاید شرایط این‌گونه بحرانی نمی‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۰ دی ۱۳۹۲
یکی از نشانه های غیر سیستماتیک بودن فوتبال ما حضور شخصی به نام افاضلی در مدیریت فنی فوتبال است بدون داشتن سابقه بازی ملی وتیم مطرح باشگاهی
آخرین اخبار