معاون مالی وامور اقتصادی شهرداری تهران و همچنین معاون توسعه منابع انسانی شهرداری با حضور در مرکز نظارت همگانی شهرداری گروه تهران ،1888 به صوررت حضوری پاسخگوی مشکلات شهروندان تهرانی بودند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین محمد پورزرندی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری و ناصر امانی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری به همراه معاونین و مدیران کل این دو معاونت با حضور در مر کز نظارت همگانی شهرداری پاسخگوی شهروندان تهرانی در اموری چون مطالبات پیمانکاران ، امور پرسنلی ، قبوض عوارض و..بودند.

حسین محمد پورزرندی با اشاره به اینکه بیشترین تماس ها و مراجعات حضوری مربوط را مطالبات پیمانکاران را در بر می گرفت ، عنوان کرد : شهرداری تهران بدهی پیمانکاران را تا پایان سال 90 پرداخت کرده ودر حال برنامه ریزی برای تصفیه مطالبات سال 91 نیز هستیم.

وی با اشاره به شروع به کار معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اظهار داشت : پیش از این نیز در معاونت مالی و اداری با تقسیم وظایفی که صورت گرفته بود بحث منابع انسانی بر دوش آقای امانی بود و مسائل مالی نیز توسط بنده پیگیری می شد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران نیز بیشترین موارد مطرح شده در جلسه پاسخویی سامانه نظارت همگانی شهرداری را مربوط به امور استخدامی کارکنان دانست و گفت : یکی از نگرانی کارکنان تغییر وضعیت شغلی،انتقال سوابق بیمه ای این افراد به صندوق بازنشستگی شهرداری تهران است.

ناصر امانی انتقال سوابق بیمه ای را الزام قانونی دانست و عنوان کرد :  به سبب رفاه حال شهروندان و به دلیل آنکه برای تبدیل صندوق ،لازم به پرداخت مابه تفاوت پرداختی است، از این رو تمهیداتی اندیشیده شده تا افرادی  که خود مایل باشند از تبدیل صندوق معاف شوند.

امانی :افزود:بخصوص افرادی که دارای سنوات بالایی هستند برای تبدیل صندوق بدهی سنگینی را باید پرداخت کنند که با تمهید صورت گرفته و با ارائه درخواست به کمیسونی که در منابع انسانی معاونت در نظر گرفته شده و تائید این کمیسیون، می توانند صندوق بیمه ای خود را تبدیل نکنند.
 
برچسب ها: میزبان ، معاونان ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار