شوراي استانداري الانبار اعلام کرد: افراد مسلح به شهرهاي مختلف استان الانبار عراق حمله کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ اين شورا در خبري فوري اعلام کرد: صدها تروريست بعد از ظهر چهارشنبه به شهرهاي مختلف استان الانبار حمله کردند و چندين شهر را در اختيار گرفتند. 

فالح العيساوي معاون رئيس شوراي استانداري الانبار با اعلام اين خبر افزود: تروريست هابه شهرهاي فلوجه، صقلاويه، الگرمه و برخي مناطق شهر رمادي مرکز استان حمله و مراکز پليس را گلوله باران کردند.  برخي منابع آگاه نيز گفتند: شهر فلوجه اکنون در اختيار تروريست ها است اما تاکنون وزارت دفاع عراق اين خبر را تاييد يا تکذيب نکرده است. 

استاندار الانبار هم گفت: همزمان با دستور نخست وزير عراق مبني بر خروج ارتش از شهرهاي استان الانبار تروريست ها از فرصت استفاده کردند و حملات گسترده خود به اداره هاي دولتي و مراکز پليس را آغاز کردند.  به گفته منابع آگاه هم اکنون افراد مسلح که چهره هاي خود را پوشانده اند در شهر فلوجه در حال گشتزني هستند. وی از ارتش اين کشور خواسته است براي مقابله با تروريست ها وارد شهر الرمادي شود .

رسانه هاي عراق نيز به نقل از برخي سران قبايل عراق در پيام هاي مختلف از نخست وزير عراق خواسته اند ارتش را به شهرهاي استان الانبار بازگرداند.  نخست وزير عراق روز سه شنبه بطور رسمي و در پي درخواست هاي مکرر برخي گروه هاي سياسي، ارتش را از شهرهاي استان الانبار خارج و امنيت شهرها را به پليس واگذار کرد.

شبكه الميادين هم از بازداشت 7 تبعه عربستاني كه درگيري هاي گروه هاي مسلح با نيروهاي ارتش عراق را رهبري مي‌كردند در شهر الرمادي خبر داد.
انتهای پیام / 
برچسب ها: تروریست ، الانبار ، عراق ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار