تیم سپاهان تیم باشخصیتی است که چندبار قهرمان لیگ شده است؛ این تیم فوتبال را با حساب و تاکتیکی بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ عبدالصمد مرفاوی جمعه شب در کنفرانس خبری پیش از بازی صبای قم و سپاهان اصفهان، با بیان اینکه ما فردا بازی سختی پیش رو داریم، اظهارداشت: بازی‌ها؛ هفته به هفته سخت‌تر می‌شود و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه ما نیز تلاش می‌کنیم وضعیت تیم صبا را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم، خاطرنشان کرد: با بردی که در بازی قبل به دست آوردیم بچه‌های تیم از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی را پیدا کردند و در هفته گذشته هم تمرینات خوبی را انجام دادیم.

وی با اشاره به بازی تدارکاتی تیم صبا با نفت ابراز داشت: این مسابقه برای تیم ما بسیار مفید بود و هر آنچه از بازیکنان خواسته بودیم در این بازی انجام دادند.

به دنبال سه امتیاز بازی برابر سپاهان هستیم

مرفاوی تاکید کرد: امیدواریم فردا هم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم و بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه هر بازی شرایط خاص خود را دارد تاکید کرد: این مسابقه برای ما خیلی مهم است که امیدواریم بتوانیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم همچنین در خصوص مصدومان و محرومان این تیم برای بازی مقابل سپاهان گفت: مرتضی کاشی و محسن بیات مصدوم هستند که البته کاشی دو روز است به صورت انفرادی تمرین می‌کند اما هنوز به تمرینات تیم بازنگشته و بیات هم دوران استراحتش را طی می کند.

وی افزود: ابوالفضل ابراهیمی نیز محروم است و نمی‌تواند تیم را در بازی مقابل سپاهان همراهی کند اما نفرات دیگر تیم مشکلی ندارند و برای بازی فردا آماده هستند؛ امیدوارم فردا بازی خوب، منطقی و تاکتیکی را انجام دهیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

مسئولان صبا پیگیر رفع مشکلات مالی هستند

مرفاوی در خصوص مشکلات مالی تیم صبا نیز اظهار داشت: مسئولان تیم به ویژه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پیگیر رفع مشکلات هستند که امیدواریم به زودی این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه بچه‌ها مشکلات مالی دارند، ابراز داشت: البته آنها به پیراهنی که می‌پوشند اعتقاد داشته و آن‌را دوست دارند و تلاش می‌کنند تا از شخصیت تیمی خودشان دفاع کنند و این می‌تواند انگیزه خوبی برای بچه‌ها باشند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بازیکنان می‌دانند که مسئولان تیم پیگیر رفع مشکلات هستند، تصریح کرد: حتی بعد از بازی مقابل فولاد مبلغی به حساب بازیکنان واریز شد و این نشان می‌دهد مسئولان به دنبال این هستند که شرایط مالی را بهتر کنند و بچه ها به مسئولان اعتماد دارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به جز بازی با استقلال و پرسپولیس تماشاگر چندانی برای تماشای بازی‌های صبا به ورزشگاه نمی‌‌آیند گفت: به نظر بنده آن تعدادی هم که در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس می‌آیند به خاطر این تیم‌ها می‌آیند؛ البته تماشاگران در آزادی هم برای این دو تیم کمتر از گذشته می‌آیند.

باید تماشاگران را با تیم آشتی دهیم

مرفاوی با بیان اینکه باید این وضعیت در قم درست شود، ابراز داشت: باید کاری کرد تا تماشاچیان با تیم آشتی کنند و به ورزشگاه بیایند و از تیم خودشان پشتیبانی و حمایت کنند.

وی با بیان اینکه تیم صبا برای استان قم و مردم این استان است، اظهار داشت: امیدوارم این مسائل نیز حل شود و مردم با تیم آشتی کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ریزی سازمان لیگ در قرار دادن بازی‌های تیم‌ها در ایام وسط هفته باعث کم شدن تماشاچیان نمی‌شود، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم از برنامه‌ریزی ایراد بگیریم چون واقعا زمان محدود است و به همین دلیل برنامه‌ریزی واقعا سخت است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص رایگان کردن ورود مردم به ورزشگاه‌ها گفت: از مدیرعامل محترم خواهش می‌کنم که این مسئله را حل کنند.

مرفاوی با بیان اینکه من این سخنان را در گفت‌وگو با گزارش 90 هم گفتم ولی پخش نشد، اظهار داشت: برای اینکه بخواهیم مردم به ورزشگاه‌ها بیایند باید خدمات خوبی به آنها ارائه دهیم.

وی شرایط سخت اقتصادی مردم و بیرون از شهر بودن ورزشگاه‌های کشور را متذکر شد و تاکید کرد: در این شرایط برای اینکه مردم را ترغیب و تشویق کنیم تا به ورزشگاه‌ها بیایند باید هم خدمات خوبی به آن‌ها ارائه کنیم و هم از آن‌ها استقبال کنیم.

ورود و خروج هزار نفر از یک درب یک متری

سرمربی تیم فوتبال صبای قم استقبال از مردم را مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: اینکه درب کوچک یک متری باز شود تا هزار نفر از آن با سختی داخل و یا خارج شوند شرایط سختی را برای تماشاچی به وجود می‌آورد و مشکلاتی را درست می‌کند و کسی هم نمی‌تواند امنیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم فوتبال را دوست دارند و از آن لذت می‌برند، افزود: در مقابل این علاقه مردم باید به آنها امتیاز و خدمات داد تا به سمت فوتبال و ورزشگاه‌ها بیایند نه اینکه هر روز مردم را از فوتبال جدا کنیم و بین مردم و فوتبال فاصله بیفتد.

مرفاوی به مشکل دیگری اشاره کرد و گفت: یک تماشاچی وقتی به ورزشگاه می‌آید اگر بخواهد یک بطری آب بخرد یا چیزی برای خوردن تهیه کند باید سه برابر داخل شهر برای آن پول پرداخت کند این در حالی است که اجازه هم نمی‌دهند کسی با خودش آب یا چیز دیگری به داخل ورزشگاه ببرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که بازیکنان پول‌های خوبی می‌گیرند درست نیست به مردم امکانات ندهیم و باعث شویم که هزینه‌شان بالا رود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: باید مردم را در نظر بگیریم تا بتوانیم آنها را به سمت ورزشگاه ها بکشانیم و به رونق فوتبال کمک کنیم./ش
برچسب ها: قم ، سپاهان ، با ، شخصیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.