مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 از احداث سرانه‌های فضای سبز در شبکه بزرگراهی این منطقه خبر داد.

 معلم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح احداث سرانه‌های فضای سبز در شبکه بزرگراهیمنطقه 19 دردستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: اینطرح تاکنون در بزرگراه‌های امام علی (ع)، شهیدکاظمی، تندگویان، آزادگان، شکوفه، شقایق وهاشمی اجراشده است.
 
معلم با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح در بزرگراه امام علی (ع) و شهید کاظمی با احداث سرانه‌های فضای سبز در لوپ‌های غربی پل تقاطع بزرگراه امام علی (ع
) و شهید کاظمی، انواع گونه‌های گیاهی از جمله 2 هزار و 560 مترمربع درختچه‌کاری، 8 هزارو 800 سبد پیاز گل لاله، 196 مترمربع گیاهان پوششی کاشته شده است.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث سرانه‌های فضای سبز و کاشت مگل در محدوده نواحی 5 گانه منطقه 19، به منظور توسعه فای سبز و ایجاد نمای طبیعی شهری،کاشتپیاز گل لاله در معابر اصلی نواحی از اقدامات اجرایی اینطرح است.
 
معلم در پایان با اشاره به اقداماتدیگر شهرداریمنطقه 19 افزود: احداث سرانه‌های فضای سبزدر بزرگراه تندگویان، آزادگان، شهیدکاظمی، شکوفه، شهید سروری، شقایق و هاشمی با کاشت پیازگل‌های لاله  و درختچه‌کاری در این بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.
انتهای پیام/
 
برچسب ها: احداث ، بزرگراه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار