مجری طرح های پل وابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت : پیشرفت عملیات اجرایی در پل روگذر و زیرگذر تقاطع شورآباد با جاده قدیم قم به مرز 85 درصد رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  مهندس محمد حسن وساق  ضمن بیان این مطلب اظهار کرد : بعد از  تکمیل عملیات بتن ریزی عرشه در پل روگذر تقاطع خیابان امام حسین(ع) (شورآباد) با جاده قدیم قم، عملیات کشش کابل ها در این سازه ترافیکی به اتمام رسید.
 
وی افزود: اقدامات مربوط به آماده سازی هندریل ها و نصب قطعات مربوط به نما نیز با سرعت مناسبی در پل روگذر تقاطع خیابان امام حسین(ع) با جاده قدیم قم در حال انجام است.
 
وساق در ادامه در خصوص پیشرفت عملیات اجرایی  زیر گذر خیابان امام حسین (ع) انیز گفت : عملیات خاکبرداری، احداث دیواره های حائل و عایق بندی دال بتنی زیرگذر خیابان امام حسین(ع) با جاده قدیم قم به اتمام رسیده وبتن ریزی پیاده روها و دیوارهای این زیرگذر آغاز شده است.
 
مجری طرح های پل وابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در خصوص اهمیت اجرای پروژه پل روگذر و زیر گذر این تقاطع خاطرنشان کرد : خیابان امام حسین(ع) از مهمترین معابر حمل و نقلی محدوده شورآباد است و غیرهمسطح سازی تقاطع آن با جاده قدیم قم، تاثیرات قابل ملاحظه ای بر روان سازی ترافیک برون شهری و رفت و آمدهای محلی در این محدوده از شهر تهران خواهد داشت.

برچسب ها: احداث ، روگذر ، تقاطع ، شورآباد ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار