سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعتراض به شرایط جدید اکران فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان ها، عنوان کرد: دبیرخانه این جشنواره بابت هر بار اکران فیلم های جشنواره در استان هامبلغ پنج میلیون تومان پول می خواهد


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه با اشاره به تعیین شرایط جدید به منظور اکران فیلم های جشنواره فجر در استانها توسط دبیرخانه این جشنواره، اظهار داشت: شرایط اولیه اکران فیلم ها را پذیرفته ایم، اما متاسفانه امسالشرایط جدیدیبرای اکران فیلم های جشنواره در استانها تعیین شده است.

به گفته رحیمی زنگنه در شرایط جدید هر استان می بایست مبلغ پنج میلیون تومان را بابت هر بار اکران فیلمهای جشنواره در طول مدت برپایی جشنواره بپردازد که با احتساب سه بار اکران برای هر فیلم، هر استان باید بابت هر فیلم 15 میلیون تومان هزینه کند.

وی خاطر نشان کرد: همه استانها به این مسئله معترض هستند و در حال حاضر پیگیر هستیم تا شرایط را به وضعیت سال گذشته برگردانیم.

رحیمی زنگنه انجام این کار را موجب از رونق افتادن سینماها دانست و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های انجام شده مسئولین دبیرخانه جشنواره موافقت کنند تا شرایط اکران فیلم ها به وضعیت سابق برگردد و هزینه ای درخواست نشود.

وی اظهار داشت: امیدواریم در این دوره جشنواره بتوانیم 20 فیلم را در سینماهای استان برای علاقمندان به اکران در بیاوریم.

گفتنی است: سال گذشته استان کرمانشاه برای اولین بار میزبان جشنواره فیلم فجر بود که با استقبال خوب مردم استان مواجه شد/ش.

برچسب ها: کرمانشاه ، اکران ، بار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.