"فرصت برابر" به عنوان طرح مشترک انجمن قلم ایران و حوزه هنری کودک و نوجوان ادبیات را مبدل به میدانی برای رقابت کیفی و کمی اقصی نقاط کشورمان می‌کند.

محسن پرویز، سخنگوی انجمن قلم ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به این‌که آن‌چه هم اکنون بر روی میز کار انجمن قلم ایران قرار گرفته، قابل طرح برای رسانه‌ها نبوده، افزود: هم اکنون 2 کار برجسته در تقویم کاری انجمن قلم ایران قرار گرفته که یکی از آنها طرح فرصت برابر است.
 
به گفته پرویز طرح "فرصت برابر" که در واقع کار مشترک انجمن قلم ایران با حوزه هنری کودک و نوجوان بوده، طرحی با موضوعیت آموزش داستان نویسی، نقد داستان و شعر به علاقمندان این حوزه در همه نقاط کشور با هدف شناسایی استعدادها در سراسر کشورمان است.
 
وی اظهار داشت: انجمن قلم ایران در راستای اجرای کیفی طرح "فرصت برابر" آماده همکاری با تمامی نهادهای مسئول در زمینه کشف استعدادهای ادبی است.
 
سخنگوی انجمن قلم ایران تصریح کرد: تداوم چاپ آثار نوقلمان از طرح‌های دیگر قابل پیگیری در انجمن قلم ایران به شمار می‌آید.
 
وی افزود: این طرح که در گذشته بواسطه انتشار یکصد اثر از یکصد نو قلم و اتمام تأمین اعتبارات آن گام نخست را برداشته، به شرط همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن قلم ایران همچنان راه خود را ادامه می‌دهد.
 
پرویز خاطر نشان کرد: پیگیری طرح تداوم چاپ آثار نوقلمان با توجه به اهمیت چاپ آثار افراد مستعد در حوزه‌های ادبیات داستانی و شعر بسیار مهم است.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.