تاکید بر جنبه‌های فانتزی و تخیلی در داستان‌های "قصه های شب چله" که امروز از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا ،«قصه هاي شب چله» به كارگرداني جمال محمدپور  و به تهيه كنندگي مركز صبا و در سيزده قسمت ده دقيقه اي با تكنيك كات اوت كامپيوتري توليد و هم اکنون در کنداکتور شبکه پویا قرار گرفته است.

جمال محمدی در باره داستانهای این مجموعه گفت:در انتخاب داستان های  اين مجموعه بر جنبه هاي فانتزي و تخيلي داستانها تأكيد شده است تا علاوه بر جذابيت بيشتر, فضاي قصه هاي شب چله تداعي شود.

وی در ادامه افزود:به عنوان مثال می توان به قصه ماهی گیر و دیو اشاره کرد که   قصه ماهيگير يست كه هر روز براي صيد ماهي به دريا رفته و روزي خود را از دريا كسب مي كند و  يكروز خمره اي بزرگ را صيد مي كند كه بعد از باز كردن خمره غولي از آن خارج مي شود و....

این  كارگردان گفت:در ساخت این  مجموعه از كامپيوتر به عنوان ابزاري در جهت تسهيل و تسريع بيشتر استفاده شده است و نوع متحرك سازي بر اساس اجراي سنتي كات اوت برنامه ريزي شده است.

در اين مجموعه الهام ابراهيمي مجري طرح, محمد اسماعيل كريمي مدير توليد, شيدا زرين فام طراح بك گراند, عليرضا اسدي طراح كاراكتر, باقر بهرام طراح حركت و رسا باقر و نيلوفر اكرمي متحرك سازي را به عهده داشتند.

لازم به ذکر است پخش انیمیشن «قصه های شب چله »از روز شنبه 14دی ماه ساعت 18 از شبکه پویا شروع می‌شود.

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار