معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 5 از طراحي و نصب بنرهاي فراخوان تشكيل و حمايت از تعاوني‌هاي نوپا در اين منطقه خبرداد.

 خسروي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: مركز خدمات اجتماعي منطقه با همكاري جهاد دانشگاهي واحد شهيد بهشتي اقدام به تشكيل و حمايت از تعاوني‌هاي نوپا با مديريت شهري نموده است. 

خسروي با اشاره به اينكه اين بنرها در مكان‌هاي پرتردد منطقه نصب گرديده است، افزود: اين بنرها حاوي شماره تماس، آدرس و پيامك جهت ارتباط شهروندان با مركز خدمات اجتماعي و همچنين جهاد دانشگاهي شهيد بهشتي است. 

وي همچنين از هدف اين اقدامات گفت و اظهار داشت: اين كار با هدف ترويج فرهنگ تعاون درميان شهروندان و سوق دادن آنها درجهت اشتغالزايي و تأسيس شركت‌هاي تعاوني، ترتيب داده شده است. 

معاون اجتماعي و فرهنگي در پايان با اشاره به اينكه،‌ افراد پس از ارتباط با اين مركز ثبت نام نموده و با گرفتن مشاوره از متخصص اين امر،‌ فرم‌هاي مربوطه را تكميل و جهت انجام مراحل بعدي معرفي مي‌گردند،‌ از جزئيات محتواي اين بنرها گفت و خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به خانه كارآفريني سراي محلات 29گانه،‌ مراجعه به ادارات اجتماعي و فرهنگي نواحي هفت‌گانه،‌ مراجعه به واحد كارآفريني و تونمندسازي مركز خدمات اجتماعي،‌ تماس با جهاد دانشگاهي دانشگاه شهيد بهشتي،‌ ارسال نام و نام خانوادگي و شماره منطقه در قالب پيامك به سامانه 3000015642 و يا مراجعه به سايت www.jbsb.ac.ir  اقدام به تأسيس شركت تعاوني نمايند./
انتهاي پيام/
 

برچسب ها: فرهنگی ، نصب ، فراخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار