مرحله داوری آثار در حوزه تخصصی و هنری از 30 دی همزمان با اتمام مهلت ارسال آثار آغاز خواهد شد.

به گزارش  خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران سید احمد علوی  در جلسه هماهنگی محور فرهنگ ترافیک که پیش از ظهر امروز 15 دی به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: طبق پیش بینی های صورت گرفته تا 30 دی آثار از دبیرخانه موضوعی جمع آوری و مرحله داوری هنری و تخصصی آغاز و  داوران تا 15 بهمن نتایج داوری های مقدماتی را اعلام خواهندکرد.

علوی ادامه داد: سازمان های همکار موظف هستند در اسرع وقت داوران تخصصی را به کمیته داوری  معرفی کنند. تطبیق آثار با ماموریت های مدیریت شهری، پیروی از اصول هنری و خلاقیت از مهمترین معیارهای داوری به شمار می روند.

علوی عنوان کرد: برگزاری 12 مراسم اختتامیه برای هریک از محورهای جشنواره در دستور کار قرار دارد که تا پایای سال برپا و مراسم اختتامیه جشنواره ها در بهار سال 93 برگزار می شود.

معاون برنامه ریزی وتوسعه اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران افزود:  تا کنون 260 هزار اثر توسط دبیرخانه مرکزی دریافت شده و براساس ارزیابی های اولیه کیفیت آثار ارسالی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

در این جلسه گزارش مناطق و سازمان های مرتبط با جشنواره مشکات در خصوص نحوه برگزاری جشنواره ارایه و راهکارهای رفع موانع اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفت.
برچسب ها: مشکات ، اختتامیه ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار