مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه،گفت:ارتفاعات و صخره های زیبا، آب و هوای مطبوع، طبیعت زیبا و بکر و چشمه های روان و جویبارهای خروشان از ویژگیهای منطقه نمونه گردشگری سراب گزنهله در شهرستان سنقر و کلیایی می باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

جواهری با اشاره به اینکه: «گزنهله» یکی از مناطق نمونه گردشگری استان کرمانشاه است. گفت :این سراب در شهرستان سنقر و کلیایی یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان است که از ویژگیهای قابل توجه ای برای سرمایه گذاری برخوردار می باشد. 

وی در خصوص ویژگی های منطقه نمونه گردشگری سراب «گزنهله» ، افزود: محورهای گردشگری، جاذبه های کوهستانی، پوشش گیاهی و طبیعی مصنوع ( باغات)، ارتفاعات زیبا و مسیر کوهنوردی از جمله ویژگیهای بارز منطقه نمونه گردشگری سراب «گزنهله» است.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با اشاره به مزیت ها، فرصت ها و قابلیت های این منطقه نمونه گردشگری، گفت: قابلیت کوهنوردی، کایت سواری، برگزاری تورهای علمی، انجام تورهای موتور سواری و دوچرخه سواری کوهستان، وجود باغات میوه، فعالیت شکار و طبیعت، وجود چشمه های آب و جویبارهای روان در منطقه، تنوع پوشش گیاهی و نزدیکی به شهرستان سنقر تنها بخشی از مزیت ها، فرصت ها و قابلیت های منطقه نمونه گردشگری سراب گزنهله است.

وی افزود: در این منطقه زمینه سرمایه گذاری برای احداث هتل، ایجاد و احداث کمپ ورزش کوهنوردی، احداث مجتمع تفریحی توریستی، احداث مرکز همایش ها، کمپینگ، ویلا، احداث فضاهای فرهنگی و تجاری، احداث فضاهای ورزشی و احداث آبشار مصنوعی وجود دارد.

جواهری تصریح کرد: با توسعه زیرساخت های گردشگری در مناطق نمونه گردشگری می توان به توسعه صنعت گردشگری استان امیدوار بود./س

برچسب ها: بهشت ، سراب ، گزنهله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.