در سیستم های آدرس پذیر تمامی تجهیزات اعم از سنسورهای تشخیص دود و حرارات آژیرهای اعلام حریق و مابقی تجهیزات روی تنها دورشته سیم و پیوسته قرار می گیرند که این امر سبب می گردد عیب یابی بر روی خط به راحتی صورت گیرد و صرفه جویی در مصرف سیم انجام شود .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از ستاد خبری چهارمین نمایشگاه فناوری های نوین حفاظتی،امنیتی،ایمنی و آتش نشانی : این نمایشگاه از تاریخ 14 الی 17 دی ماه با حضور 40 مشارکت کننده در اصفهان آغاز به کار کرد و افزایش تنوع  زمینه های حضور  شرکت کنندگان،برگزاری نخستین همایش مدیریت بحران و فناوری های نوین ایمنی در صنعت و برگزاری کار گاههای آمئزشی تخصصی ویژگی بارز نمایشگاه امسال است.

مهدی آزاد مدیر عامل شرکت شهر و خانه  شرکت کننده در این نمایشگاه گفت : مجموع سیستم های اعلام حریق در دو نوع کلی (آدرس پذیر و متعارف)ساخته شده اند . مدیر عامل شرکت شهر و خانه  شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: در نوع آدرس پذیر با اختصاص دادن یک آدرس منحصر به فرد به هر تجهیز دقت و سهولت تشخیص منطقه و نقطه حریق را امکان پذیر می سازد.

وی گفت:در سیستم های آدرس پذیر تمامی  تجهیزات اعم از سنسورهای تشخیص دود و حرارات آژیرهای اعلام حریق و مابقی تجهیزات روی تنها دورشته سیم و پیوسته قرار می گیرند که این امر سبب می گردد عیب یابی بر ر وی  خط به راحتی صورت گیرد و صرفه جویی در مصرف سیم  انجام شود .

آزادی در ادامه تصریح کرد:از دیگر قابلیت های سیستم های آدرس پذیر امکان شبکه کردن تابلوها تا 64 تابلو (یا پنل)و.. لوپ می باشد با این امکان می توانیم ساختمانهای مختلفی که در مجاورت یکدیکر هستند به راحتی با یک یا چند تابلو کنترل کرد.

وی با بیان اینکه این سیستم ها قابلیت برنامه ریزی توسط تابلوی کنترلی در جهت خروجی های مختلف(آژیرها،اینتر فیس های ورودی و خروجی و..)را دارد افزود: در سیستم های متعارف با توجه به حرفه اقتصادی در جهت منافع مصرف کننده به نسبت سیستم های آدرس پذیر برتری خود را نشان می دهد.

تجهیزات سیستم های متعارف بسته به منطقه استفاده شده به زون های مختلف تقسیم بندی می گردد که این امر سبب می گردد تا اپراتور سیستم منطقه تشخیص داده و اقدام به اطفای آن نماید.

چهارمین نمایشگاه فناوریهای نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی، تا 17 دی ماه جاری در اصفهان از ساعت 15 تا 21 در حال برگزاری است .

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، حریق ، ایمنی ، حفاظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار