افراد به دلایل مختلف وزن خود را کم می‌کنند و در مورد این مرد عشق به رانندگی عامل اصلی ایجاد انگیزه او برای لاغری بوده است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ یک مرد ۲۵ ساله که یکی از چاق‌ترین افراد دنیا بود سرانجام با نیروی اراده، ورزش، گرفتن رژیم لاغری بسیار سنگین سرانجام موفق شد بدون حتی انجام عمل جراحی بای پس معده ۷۰ درصد از وزن بدن خود را کم کند.



 گفتنی است، این مرد چندین بار سابقه کاهش وزن داشت اما به سرعت وزن او به حالت عادی بر می‌گشت اما سرانجام او با کمک یک مربی خصوصی ورزش و به ویژه به خاطر عشق و علاقه شدید به رانندگی زیرا به دلیل وزن زیاد نمی‌توانست رانندگی کند، موفق به لاغری ماندگار شد.



این مرد ۲۵ ساله معتقد است که از این به بعد زندگی جدید را شروع خواهد کرد و همینطور ناراحت از دست دادن سال‌های گذشته عمر خود است که به خاطر چاقی نتوانسته خوب زندگی کند.



این مرد در زمان چاقی علاقه عجیبی به خوردن شیرینی، مواد قندی و شکلات داشت اما بعد از لاغری و در حال حاضر به میزان کم از این مواد تغذیه می‌کند، او امیدوار است از این پس هزینه‌های زندگی او مانند پول بلیط هواپیما، قطار و البسه کاهش یابد.



انتهای پیام/
برچسب ها: رژیم ، لاغری ، بای پس ، معده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار