جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش می کنیم آمار تلفات رانندگی در جاده های کشور، امسال به 18 هزار نفر کاهش یابد.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تلاش است آمار تلفات حوادث رانندگی را با همکاری دیگر دستگاه ها، و با اجرای برنامه های کوتاه و بلند مدت کاهش دهد، گفت: تلاش می کنیم این آمار تا پایان سال جاری به 18 هزار نفر کاهش یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: نیروی انتظامی برنامه عملیاتی کاهش آمار کشته شدگان حوادث جاده ای را از 28 هزار نفر سال 85 آغاز کرد و اگر این برنامه اجرا نمی شد، آمار سالانه کشته شدگان حوادث جاده ای کشور در حال حاضر به 40 هزار نفر افزایش می یافت.

وی با بیان اینکه حتی یک کشته در حوادث جاده ای کشور نیز زیاد است، گفت: امید است با همکاری دیگر مسئولان و وزارتخانه ها، این آمار به صفر برسد.

سردار رادان همچنین با تجلیل از همکاری اعضای شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری، مسئولان، دست اندرکاران و رسانه های جمعی در راستای تأمین امنیت پایدار در این استان، این امنیت را مرهون مشارکت مردم با پلیس و همکاری مسئولان با همدیگر خواند.

وی با اشاره به شاخص های تامین امنیت در استان چهارمحال و بختیاری در کاهش جرائم خرد و دیگر شاخص های آن در افزایش امنیت پایدار، اضافه کرد: نیروی انتظامی مفتخر است در تامین امنیت کشور از مشارکت مردم استفاده می کند و در تحقق اهداف خود از این مزیت بهره می برد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای طرح پلیس افتخاری در کشور با مشارکت مردم خبر داد و افزود: مردم از عوامل موثر تامین امنیت جامعه هستند و در این طرح که ابتدا در تهران اجرا می شود، میزان مشارکت مردم با پلیس در تامین امنیت پایدار افزایش می یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید عبرت های فتنه 88 را فراموش کنیم، گفت: دشمن همیشه برای سست کردن پایه های امنیت کشور توطئه می کند و در این مسیر از همه نیروهای خود استفاده خواهد کرد.

سردار رادان، از بصیرت به عنوان چراغ روشن حرکت در مسیر آرمان های جمهوری اسلامی یاد کرد و ادامه داد: اطاعت محض از ولی فقیه از اصول بصیرت افزایی است.

در این آیین، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ نورعلی یاری به عنوان فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب و معرفی شد و از اقدامات و خدمات سردار اسرافیل جعفری؛ فرمانده سابق انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در مدت حدود 18 ماه تصدی این مسئولیت، تجلیل و قدردانی گردید.

سرهنگ یاری پیش از به عنوان جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری خدمت می کرد.

سردار اسرافیل جعفری؛ فرمانده سابق انتظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز به سمت معاون عملیات سازمان حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است./س

برچسب ها: تلفات ، جاده ای ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.