يک مقام تشکل مدني ترکيه از موضوع فروش کودکان آواره سوري پناه آورده به ترکيه به ثروتمندان و پس از آن اسير شدن در بند باندهاي مافياي اعضاي بدن پرده برداشت .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ «بيرسن تمير» رييس تشکل مدني موسوم به «حرکت زنان آناتولي‌»گفت: چندي پيش متوجه شديم‌که در برخي از نقاط ترکيه  از جمله استانهاي« ماردين ، هاتاي ، قاضي انتب و شانلي اورفا»کودکان آواره سوري پناه آورده به ترکيه  به ثروتمندان فروخته مي شوند و پس از مدتي برخي از آنان به  دام  باندهاي مافياي عضو بدن  افتاده و از عاقبت آنان خبري دريافت نمي شود .

«تمير» در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به اين مطلب که موضوع را بارها به اطلاع مقامات دولتي رسانده است از بي تفاوتي آنان ابراز تاسف و  انتقاد کرد و افزود: اين تراژدي انساني  بعنوان لکه ننگي بر پيشاني ترکيه خواهد ماند و لازم است مراجع ذيصلاح اين موضوع را مورد پيگرد قضايي قرار دهند . 

رييس  تشکل مدني حرکت زنان آناتولي‌افزود:خبرهايي نيز مبني بر اقدام گروه هاي مسلح براي امدادرساني به تعدادي ازمجروحان افزايش يافته است اما در واقع اين امدادرساني در قالب يک عمليات مافيايي، سرقت اعضاي مجروحان و انتقال آن به مرزهاي ترکيه است.

انتهای پیام / 
برچسب ها: اعضا ، بدن ، ترکیه ، کودک ، آواره ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار