لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا شب گذشته اولین حضورش در مقابل ختافه تجربه کرد و پس از به ثمر رساندن دو گل گفت: بسیار خوشحالم که بدون درد بازی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیونل مسی مهاجم و ستاره آرژانتینی کاتالانها دراولین حضورش پس از مصدومیت چند هفته ای موفق شد دو گل از 4 گل تیمش مقابل ختافه در چهارچوب رقابت های کاپال ری به ثمر برساند.
 
 برنده‌ی چهار دوره توپ طلا در اولین حضورش بعد از مصدومیتش در اوایل نوامبر، به عنوان جانشین بعد از دو گل سر فابرگاس وارد زمین شد.
 
وی در مصاحبه با تلویزیون بارسلونا گفت: من مدت طولانی دور از زمین بود و در تمرینات احساس خوبی داشتم اما بازی در یک رقابت کاملا با تمرینات متفاوت است به غیر از گل‌های من از لحاظ فیزیکی در شرایط  خوبی قرار دارم و بسیار خوشحالم که می‌توانم بدون درد بازی کنم.
 
 مسی بعد از اولین دوره‌ی ریکاوری در بارسلونا، در ماه دسامبر به آرژانتین سفر کرد تا دوره های ؟ را در آنجا ادامه دهد.
 
 اما از این بازیکن 26 ساله ی بارسلونا انتظار زیادی می‌رود تا در هفت ماه آینده بتواند با بارسلونا 3 جام بیشتر را قبل از پیوستن به تیم ملی آرژانتین در بازی‌های جام جهانی 2014 ، از آن خود کند.

اما بعد از درخشش در زمین وی فقط از بازگشتش به میادین فوتبال ابراز رضایت کرد. مسی می‌گوید: من فرصت زیادی داشتم تا در کشورم در کنار خانواده و دوستانم باشم و از تمام دغدغه‌های فوتبال و زندگی به دور باشم، اما حالا برگشته‌ام، بسیار خوشحال و مصمم هستم تا سال خوبی را داشته باشم.

من می‌خواهم به موفقیت‌هایم ادامه دهم به بارسلونا و هم بازی‌هایم کمک کنم تا به اهدافمان برسیم ما پنج ماه سخت را پیش رو داریم اما برای رسیدن به موفقیت خواهیم جنگید.

بارسلونا در روز شنبه در مقابل تیم اتلتیکومادرید بازی بسیار سخت و مهمی پیش رو دارد.

کاتالان‌ها امیدوار هستند مسی از لحاظ بدنی آماده باشد تا در بازی مقابل اتلتیکو مادرید به میدان برود، اما وی می‌گوید بازی در آن دیدار بستگی به نظر سرمربی بارسلونا " تاتا مارتینو" دارد.

مسی می‌گوید من با " تاتا" صحبت کردم و او باید در این مورد تصمیم گیری کند. من بازی هم تیمی‌هایم را از خانه نگاه می‌کردم آن‌ها فوق‌العاده بازی می‌کردند و جایگزینی برای آن‌ها نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: خوشحالم ، که ، بدون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار