مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایوان گفت: در 9 ماهه گذشته امسال مردم خیر و نیکوکار این شهرستان 700 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ عبدالکریم بیگ زاده با بیان این مطلب افزود: تاکنون 169 عدد صندوق صدقات از نوع بزرگ، 100عدد صندوق از نوع متوسط و شش هزار و 53 صندوق صدقه از نوع کوچک در میان مردم خیر شهرستان ایوان پخش شده است.
وی ادامه داد: مردم نیکوکار شهرستان ایوان بطور متوسط ماهانه 72 میلیون ریال صدقه پرداخت می کنند.
بیگ زاده افزود: این صدقه ها در زمینه های پرداخت کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش، کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، خدمات درمانی، تامین مسکن و سایر نیازهای ضروری مددجویان هزینه می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر صدقه ها کمک های مردمی دیگری اعم از کمک های خاص، وجوهات امانی، زکات، زکات فطره، کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه ها، کمک به طرح مفتاح الجنه، کمک های حامیان طرح اکرام توسط مردم متدین و شریف به این نهاد اهدا می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایوان اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری این نهاد به تنهایی قادر به تامین و رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش نیست.
وی خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم در کمک به نیازمندان شد و گفت: بدون شک شک در این کار خیر دارای ثواب و اجر نیوی و اخروی فراوان است.
60 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند./ش
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرداخت ، صدقه ، مردم ایوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.