ابراهیم حسینی از اضافه شدن عکس‌های پشت صحنه اجرای آثار نمایشی به "کتاب عکس" سی و دومین دوره برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان یک پیشنهاد تازه برای عکسان تئاتر خبر داد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران ستاد خبری سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مدیر بخش عکس و پوستر این رویداد در خصوص بخش‌های مختلف کتاب عکس جشنواره گفت: این کتاب شامل بخش‌های مسابقه و خارج از مسابقه می‌شود که در ایام برگزاری توزیع خواهد شد. این دوره همچنین برای نخستین مرتبه بخش عکس پشت صحنه اجرای آثار نیز در کتاب مطرح شده که کمتر مورد توجه عکاسان قرار می‌گیرد، در حالیکه یکی از بخش‌های مهم مستندنگاری تئاتر ایران به حساب می‌آید.
 
وی در انتها با تاکید بر اینکه این بخش برای جلب توجه عکاسان تئاتر در کتاب مورد نظر گنجانده خواهد شد اظهار داشت: عکس‌های قدیمی تئاتر ایران با عنوان "برگی از گذشته" و تاریخچه مسابقات عکاسی تئاتر از سال‌های ابتدایی دهه 60 نیز از جمله بخش‌هایی است که برای نخستین مرتبه در کتاب عکس جشنواره دوره سی و دوم درج می‌شود.
 
گفتنی است، سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری قادر آشنا از 24دی تا 12 بهمن 92 در تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: عکاس ، جشنواره ، تئاتر فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار