امروز با معامله 1207 قرارداد سلف موازی استاندارد برق، بیش از 3 میلیون لیتر حلال داخلی و صادراتی و فروش 1000 تن برش سنگین نفتالین دار اولین روز کاری هفته در بورس انرژی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، در معاملات شنبه 21 دیماه،  در  بازار مشتقه (تابلو برق)  1207 قرارداد سلف موازی استاندارد برق به ارزش 7 میلیارد و 958 میلیون ریال  منعقد شد.
در 29 معامله صورت گرفته در تابلو برق، بیشترین تعداد معاملات مربوط به بار پایه بیست و ششم همین ماه بود که 15 معامله به این نماد اختصاص داشت.

امروز همچنین تقاضای برق بیشتر برای نماد بار پایه بود ، به گونه ای که تنها یک معامله در نماد میان باری روزانه انجام شد.

امروز همچنین در بازار فیزیکی 1012 تن برش سنگین نفتالین دار از سوی پتروشیمی بندر امام عرضه شد و با موفقیت به فروش رسید. ارزش این محموله 12 میلیارد و 510 میلیون ریال بود که از سوی خریداران پرداخت شد.

شرکت پالایش نفت تبریز امروز با عرضه 2 میلیون و 400 هزار لیتر حلال 402 در رینگ داخلی بازار فیزیکی، متقاضیان این محصول را خوشحال کرد. بطوریکه کل این محموله به ارزش 45 میلیارد و 825 میلیون ریال به فروش رفت.

در ادامه معاملات امروز بورس انرژی 660 هزار لیتر حلال 402 صادراتی از سوی شرکت پالایش نفت اصفهان روی میز عرضه قرار گرفت و با موفقیت به فروش رسید.ارزش این حجم حلال در رینگ بین الملل 16 میلیارد و 203 میلیون ریال قیمت خورد.
 
با پایان ساعت معاملات ، ارزش بازار امروز بورس انرژی در دو بازار فیزیکی و مشتقه  به 82 میلیارد و 500 میلیون ریال رسید.
 
انتهاي پيام/
 
   

برچسب ها: بورس ، سهام ، انرژی ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار