اسامی نامزدها در بخش های بین الملل، داستانی، روحانیت و بیداری اسلامی، روایت شهادت، اقتصاد مقاومتی، تاریخ معاصر، نقد درون گفتمانی، جنگ نرم، فتنه 88 و انیمیشن معرفی شدند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از دبیرخانه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار؛ اسامی نامزدهای دریافت جایزه در 10 بخش معرفی شدند.
 
بر اساس این گزارش اسامی نامزدها در بخش های بین الملل، داستانی، روحانیت و بیداری اسلامی، روایت شهادت، اقتصاد مقاومتی، تاریخ معاصر، نقد درون گفتمانی، جنگ نرم، فتنه 88  و انیمیشن معرفی شدند.
 
بخش بین الملل
بر اساس این گزارش ؛هیات داوران بخش بین الملل آقایان آرش دریابندری، نادرطالب زاده، سعید زیبا کلام و فواد ایزدی از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره آثار به پشت تابلو نگاه کن، حرب الاباده، صهیونیزم مسیحی، لابی پول، لیورپول، پایان فقر، حقیقت مبهم،روح می لای، بیداری یک رویا، بین سندان و چکش، غرب رود اورونتیس، روح والنتینو، تاراج: جرم عصر ما، سنگ ها می گریند و معبرِ زندانی به نام غزه را به عنوان نامزدهای بخش بین الملل معرفی نمودند.
 
بنابراین گزارش،داوران بخش داستانی آقایان ناصرهاشم زاده، جهانگیر الماسی،  احمد نجفی، ابولقاسم طالبی و دکتر مجید شاه حسینی از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نامزدهای بخش داستانی را برگزیدند.
 
بر اساس این گزارش در بخش فیلم داستانی کوتاه از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره فیلم های کوتاه درختان حماسی، کرایه ها آماده، شربت سینه، شرق بهشت، تکلیف، گل پا، چند قدم مانده، رسید، حق الناس به عنوان نامزدهای بخش فیلم کوتاه معرفی شدند.
 
همچنین در بخش فیلم داستانی نیمه بلند هیات داوران فیلم های لکه، روبه قبله، الفبای روشن،  یک روز دیرتر و ضربدر، مربع، دایره را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی نمودند.
 
در بخش بهترین فیلم نامه نیز از میان آثار رسیده به دبیرخانه فیلم نامه های (ضربدر، مربع، دایره)، رو به قبله و لکه به عنوان نامزدهای بخش فیلم نامه معرفی شدند.
 
هیات داوران در بخش دستاورد فنی و هنری نیز فیلم لکه و یک روز دیرتر را به عنوان نامزدهای بخش دستاورد فنی و هنری معرفی نمودند.
 
در بخش فیلم داستانی بلند نیز هیات داوران از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار فیلم های فرشتگان قصاب، ریسمانی نزدیک تر از رگ، موج منفی، بزرگمرد کوچک، آبی عمیق، خاک و مرجان، مرزنشینان و روز خدا را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی نمودند.  
 
نامزدهای بخش روحانیت و بیداری اسلامی معرفی شدند. بر اساس این گزارش داوران این بخش آقایان سلیم غفوری، حمیدرضا غریب رضا و محمدرضا زائری از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، لبیک، کاغذ قیچی خدا، پیمان‌های پنهان، به نام آزادی، شیخ علی، به رنگ زندگی، دوازده تموز، سفر به دیار پشتون‌ها، شاگرد امام، روزگار نو، در امتداد غدیر، گاو خشمگین را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی نمودند. برگزیدگان نهایی این بخش در اختتامیه جشنواره معرفی شده و از از آن ها تقدیر خواهد شد.
 
 هیات داوران بخش روایت شهادت آقایان گلعلی بابایی، محمدعلی مودب و محسن صفایی فرد، پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، صبحانه با طعم مرگ، مردی با آرزوهای دور برد، فرزند کبیرکوه، پاکدشت، تولدت مبارک، زندگی در ثانیه صفر، شیرآباد، میراث مجید، زیباتر از زندگی، بر آستان نجابت دریا،  زیباتر از زندگی، گزارش یک عملیات، مسافر ایران و مأموریت خدا را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی نمودند.
 
هیات داوران بخش مستند اقتصاد مقاومتی آقایان عادل پیغامی، مهدی زمانپور کیاسری و مرتضی فیروزآبادی پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، مستندهای آوای دستان، تابش، نبرد خاموش، کایر و نفت سیاه را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی نمودند.
 
هیات داوران بخش تاریخ معاصر آقایان محمدصادق کوشکی، وحید یامین پور، مجید بذرافکن، و احسان رجبی پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره آثار داستان یک انفجار، قربانگاه زائران، مصاف، سرانجام، به نام خلق قهرمان، روز واقعه، انتهای خیابان فلسطین، بحرین، سیستان، جانشین، سرزمین افتخار، شور و سرور، سنجرخان سینما روستای نران، بهشت ماندنی است، کاروان و سازمان برای جدایی را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی نمودند.
 
 هیات داوران بخش انیمیشن، آقایان صادق کرمیار،سید مسعود شجاعی طباطبایی و محمدحسین نیرومند از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره انیمیشن های سقوط، 9:20 در بوشهر ، پیام راشل کوری2، بیناو دینا، داستان سامرا، شجاعان، سکو، مروارید سرخ، سلامی برای روح الله، نامه ای برای آفتاب، مجموعه ثریا و سربازان بین الملل را به عنوان نامزدهای این بخش معرفی نمودند.
 
هیات داوران بخش نقد درون گفتمانی، فتنه88 و جنگ نرم، آقایان ابراهیم فیاض، حسن عباسی، علیرضا قزوه، و مرتضی شعبانی نامزدهای هر یک از این بخش ها را معرفی نمودند.
 
بر طبق این گزارش؛ مستندهای میراث آلبرتا، دکتر سلام، این کشت تلخ است، او با ما، یک عاشقانه آرام، فرصتی برای دیدن، موسیقی ما، جای خالی، سرگردون، چند شاخه گل مریم، داوطلبین عزیز، ژست، بشقاب‌های خالی، صد مرتبه از روی خدا بنویسید، اینجا چراغی روشن است و نیمه دوم به عنوان نامزدهای این بخش ها معرفی شدند.
 
گفتنی است، برگزیدگان نهایی این بخش ها نیز در مراسم اختتامیه که امروز (شنبه) در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد شد اعلام و از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.