وکیل مدافع کارگران یک شرکت تولیدی در چابهار گفت: روز چهارشنبه این هفته نوبت رسیدگی به پرونده‌ی مرتضوی است و طی این روز تحقیقات مقدماتی و همچنین تفهیم اتهام از سعید مرتضوی انجام خواهد شد.

"مصطفی ترک همدانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در مورد شکایت کارگران یک شرکت تولیدی در چابهار که به عنوان بیمه شده تامین اجتماعی از مرتضوی به اتهام خیانت درامانت و اختلاس شکایت کرده‌اند، اظهار داشت:‌ دادگاه سعید مرتضوی، متهم پرونده‌ تامین اجتماعی روز چهارشنبه این هفته یعنی(25دی ماه) برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ صبح امروز یکشنبه (22 دی ماه) پیرو اطلاعیه دادستان تهران به شعبه 15 دادسرای دولت، به منظور رسیدگی به پرونده‌ای که درگذشته طرح دعوا شده بود، بعنوان وکیل مراجعه کردم.
 
وی ادامه داد: شکایت بنده تحت عنوان " خیانت در امانت"،‌ "‌اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی" است که پرونده به شعبه 15 بازپرسی ارجاع شده است.
 
 ترک همدانی تصریح کرد: طبق نظر بازپرس روز چهارشنبه‌ هفته‌‌ جاری،  نوبت رسیدگی به پرونده مرتضوی است و طی این روز تحقیقات مقدماتی و همچنین تفهیم اتهام از سعید مرتضوی انجام خواهد شد.
 
وکیل مدافع کارگران یک شرکت تولیدی چابهار در خصوص ممنوع‌الخروج شدن مرتضوی، خاطرنشان کرد: ‌ممنوع‌الخروج شدن سعید مرتضوی از سوی دادسرای کارکنان دولت نیز صحت دارد.

گفتنی است؛ شب گذشته دادستانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی در دادسرای کارکنان دولت خبر داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار