کیسه‌های شن ۱۰ کیلوگرمی در مواقع اضطراری آماده و در معابر شمال تهران در سال جاری جانمای شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ جانمایی و نصب کیسه‌های شن در معابر به هنگام لغزندگی و بارش برف و باران در معابر منطقه به کمک رانندگان می‌آید و موجب می‌شود که رانندگان با احتیاط بیشتر با استفادهاز این کیسه‌ها اقدام نمایند، جانمایی این کیسه‌ها در مواقع ضروری پراهمیت است و از بروز وقایع احتمالی و خطرناک جلوگیری می‌کند، وجود نیروی انسانی کمک رسان نیز در مواقع اضطراری به شهروندان کمک می‌کند.  
 
مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک افزود: مخازن زردرنگ جهت دپوی شن مخصوص در معابر اصلی و در مقابل مکانهای پرتردد منطقه از جمله مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها و موارد دیگر نصب شده است.  
 
مجید نوربخش اظهار داشت: شهرک‌های شمال منطقه از جمله شهرکهای قائم، محلاتی، نفت و محلات ولنجک، سوهانک و محلات دیگر بیشترین حجم بارش برف را نسبت به دیگر نواحی منطقه دارند، به همین دلیل نیروهای ستاد برفروب با آغاز بارش به صورت آماده باش در این محدوده‌ها مستقر می‌شوند.  
 
نوربخش بیان کرد: برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از مشکلات ناشیاز فصل یخبندان تا ۳۰ اسفند سال جاری، نیرو‌ها و امکانات شهرداری آماده خدمات رسانی در محلات هستند.  
 
نوربخش تصریح کرد: شرایط آب و هوایی منطقه یک ایجاب می‌کند تا ستاد برف روبی از فصل پاییز با تقویت نقاط حساس و شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌ها، فعالیت خود را آغاز نماید، برهمین اساس این ستاد با بیش از ۲۹۲ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، ۴۰۰ نیروی انسانی آماده انجام عملیات برف روبی در معابر شهری و بزرگراهی شمال تهران است.  
 
امید است شهرداری منطقه یک بتواند با آماده باش در فصل زمستان در این منطقه که از بارش برف و باران بیشتری برخوردار است، موفق عمل نماید.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جانمایی ، کیسه ، شن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار