"علی روئین تن‌" کارگردان سینما از پرونده باز پروژه "زمهریر‌" و انتظارش از دولت جدید می‌گوید.

"علی روئین تن" کارگردان فیلم سینمایی "زمهر‌یر" در خصوص سرنوشت فیلم توقیفی خود در دولت جدید به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: این که چرا این اثر در کنار آثار دیگری که رفع توقیف شدن، هنوز رفع توقیف نشده برای خود من هم سوال برانگیز است.
 
وی ادامه داد: پرونده این فیلم هنوز باز است و اقدامات در جهت رفع توقیف باید از سوی تهیه‌کننده صورت گیرد که متاسفانه تا به امروز اجرایی نشده است.  

روئین تن در خصوص مشکلات این فیلم تصریح کرد: زمان فیلمبرداری، فیلمسازان و دوستان بسیاری برای دیدن فیلم به پشت صحنه می‌آمدند و از فیلم دیدن می‌کردند اما سوء استفاده از جایی شکل گرفت که جواد شمقد‌ری به پشت صحنه فیلم آمد و دوستان‌ خبرنگار به سوء تفاهمها دامن زدند و من را در این مسیر گرفتار کردند.   
 
وی ادامه داد: در دولت جدید انتظار دلجو‌یی در جهت توقیف فیلم داشتم که متاسفانه از تمامی دوستان به جز من دلجو‌یی به عمل آمد.  

رویین تن عنوان کرد: در نشستی‌ که در تالار وحدت با حضور رئیس جمهور برگزار شد و وی به استقبال هنرمندان و‌ زینت مجالس اشاره کرد  حالا من می خواهم واژه استقلال را صرف کنم اما متاسفانه به من بهاء نمی‌ دهند من موافق این دولت هستم و رئیس جمهور را فردی فرهنگی می‌دانم.  

وی ادامه داد: بر خلاف سینمای کشورم قدمی بر نداشتم و این در کارنامه کاریم آشکار است اما مخالفت دوستان را نمی‌ دانم و نمی‌‌فهمم.  

روئین تن در خصوص دولت جدید ادامه داد: از "ایو‌بی"، "رضا داد"، "جعفری جلوه" به خاطر صبر‌شان بسیار سپا‌سگذارم و خوشحالم که وضعیت سینما در مسیری روشن هدایت می‌شود.   
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم "ز‌مهریر" هم از توقیف خارج شود و من هم در این دولت جدید آثار خوبی را تولید کنم.   
 
انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار