حوزه منابع طبیعی و کشاورزی دو مقوله ای هستندکه نقش مهمی در تامین امنیت پایدار کشور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، در جلسه هماهنگی برنامه های هفته منابع طبیعی با صدا و سیمای مرکز زنجان با اعلام اینکه پوشش اخبار حوزه منابع طبیعی و کشاورزی جزو اولویت های صدا و سیماست، گفت: این دو مقوله نقش مهمی در تامین امنیت پایدار کشور دارند و جزو اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صفری، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت منابع طبیعی و تخریب آن افزود:به دلیل برخی سودجویی ها که موجب تخریب منابع طبیعی شده بود، ایشان نیز به این موضوع ورود پیدا کردند.

وی ادامه داد: نبود برخی نظارت ها و جدی نگرفتن این موضوع و نیز رعایت نکردن موجب بروز خسارتهای ناگواری شده بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان ،نقش رسانه ها را در آگاه سازی و بالا بردن اطلاعات عموم مردم مهم دانست و تاکید کرد: این موضوع را صدا و سیما جزو اولویت های خود قرار داده اما در برخی مواقع محدودیت ها موجب می شود که تعاملات کمتر شود.

صفری با اعلام اینکه اکنون صدا و سیمای مرکز استان از 30 درصد ظرفیت رسانه کل استان استفاده می کند، اظهار کرد: در طول این هفته سعی می کنیم در برنامه های خود از مسئولان و کارشناسان منابع طبیعی استان استفاده کنیم.

وی تشکیل اتاق فکر رسانه از سوی منابع طبیعی را اقدامی ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد : در این اتاق سعی می کنیم کارشناسان صدا و سیما نیز حضور پیدا کنند./س



برچسب ها: نقش ، امنیت ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.