ستاندار سمنان : در مورد اظهار نظر پلیس راهور در مورد فعالیت شرکت تولیدی اتوبوسهای اسکانیا نگرانم و تذکر می دهم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،استاندار سمنان گفت: از پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی می خواهم در مورد اتوبوس های اسکانیا و مسایل آن، تنها در حوزه تخصصی خود اظهار نظر کند و با اظهار نظر غیرتخصصی وارد ماجرا نشود.
محمد وکیلی درمراسم  معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: در مورد اظهار نظر پلیس راهور در مورد فعالیت شرکت تولیدی اتوبوسهای اسکانیا نگرانم و تذکر می دهم.
وی خاطرنشان کرد: از پلیس راهور می خواهم در حد و مرز خود اظهار نظر کنند.وی با مخاطب قرار دادن پلیس راهور کشور، اضافه کرد: اگر مسایل مربوط به این واحد تولیدی نیاز به کارشناسی تخصصی دارد اجازه بدهید متخصصان امر اظهار نظر کنند و در حوزه تخصصی و کارشناسی خود مساله مطرح شود.
استاندار سمنان با انتقاد از برخی اظهار نظرهای پلیس در مورد فعالیت واحد تولیدی اتوبوس های اسکانیا که در استان سمنان فعال است، ادامه داد: پلیس راهور چرا در رسانه های عمومی حرف غیرتخصصی می زند که باعث ایجاد نگرانی می شود.
شرکت عقاب افشان سازنده اتوبوسهای اسکانیا در سمنان تولیدکننده اتوبوس شهری و بین شهری در سمنان فعالیت دارد.
این شرکت ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه انواع اتوبوس شهری و بین شهری را در هفت مدل مختلف دارد و 44 درصد از سهم تولید اتوبوس در کشور را به خود اختصاص داده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.