مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت :یکی از برکات 24 ساعته شدن رادیو کرمان کاربرد اثرگذار آن در موارد بحرانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،برنامه سازان رادیو در نشستی درباره برنامه های رادیو و دغدغه های برنامه سازی برای مخاطبان، با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان جلسه داشتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با قدردانی از زحمات کارکنان رادیو گفت : بعد از 24 ساعته شدن رادیو بارسنگینی بر دوش همکاران رادیو قرار گرفته و این در حالی است که اعتبارات مربوط به قبل از 24 ساعته شدن هم پرداخت نشده و همکاران با تلاش خود همه سختیها را تحمل می کنند .

حجت الاسلام سید جواد موسوی افزود : یکی از برکات 24 ساعته شدن رادیو کاربرد اثرگذار آن در موارد بحرانی است، همچنانکه در روزهای بحرانی بارش برف و یخبندان ، رادیو کرمان به خوبی از عهده اطلاع رسانی در زمینه های مختلف برآمد و یار و یاور خانواده ها ، مسافران ، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم بود .

وی افزود : امروز صدا و سیمای مرکز کرمان به استناد ارزیابیها و گزارش های دقیق سازمانی جزو پنج استان اول کشور است و این درحالیست که توسعه اقتصادی استان هایی چون خراسان رضوی ، اصفهان و فارس بسیار متفاوت با کرمان است .

حجت الاسلام موسوی کسب این رتبه را مدیون تلاشهای شبانه روزی همه همکاران هنرمند ، متخصص و متعهد مرکز کرمان دانست .

عباس حاج شریفی معاون صدای مرکز کرمان نیز از برنامه سازان به خاطر زحماتشان برای 24 ساعته شدن رادیو و پوشش کامل اطلاع رسانی در اولین روز بارش برف زمستانی با توجه به شرایط سخت آن روز قدردانی کرد.

در این نشست برنامه سازان صدای مرکز کرمان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان برای رفع آنها قول مساعد داد ./س


برچسب ها: صداوسیما ، اول ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.