بهنوش بختیاری با اشاره به وجود چند دستگی سیاسی در سینمای ایران گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر به دلیل مشخص کردن وضعیت سینمای ایران خوب است.

"بهنوش بختیاری" بازیگر سینما وتلویزیون درگفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص جشنواره فیلم فجر بیان کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر خوب است و اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و وضعیت سینمای ایران مشخص می‌شود اما بعد از جشنواره تاثیری در روند کاری سینما احساس نمی‌شود. 

وی با اشاره به این نکته که موافق جشنواره است، گفت: در جشنواره، بسیاری از مسائل مطرح می‌شود و یک تبادل نظر بین هنرمندان انجام می‌گیرد و درجه کیفی فیلم‌های کارگردان مشخص می‌شود. 

بختیاری افزود: بعد از جشنواره فیلم‌ها باید به سمت بهتری برود و هر سال فیلم‌های بهتری را معرفی کنیم اما در سینما روابط دوستانه وخانوادگی، جای استعداد را گرفته است. 

این بازیگر اظهار داشت: بعضی از کارگردانان اطلاعات کافی در خصوص شخصیت و توان بازیگر ندارند و فقط یک عده‌ای از بازیگران به صورت ثابت نقش جدی یا طنز را ایفا می‌کنند.

بختیاری ضمن اشاره به این مطلب که عده‌ای از بازیگران هنری، نقش‌های مستقل و درام ایفا می‌کنند، گفت: وقتی به دفاتر سینمایی می‌رویم بر اساس رابطه و چهره بازیگر را انتخاب می‌کنند و به راحتی فرد محق را کنار می‌زنند. 

وی بیان کرد: متاسفانه گروه‌بندی سیاسی در سینما به وجود آمده و برخورد ناشایستی با فرد مقابل ‌انجام می‌دهند ولی باید بدانیم همه مردم زندگی بهتر را می‌طلبند. 

بختیاری ادامه داد: در سینما چند دستگی سیاسی به وجود آمده و این برای سینمای ما خوب نیست. 

وی در خصوص نقش خود در فیلم سینمایی "5ستاره"  گفت: نقش "زری" نظافتچی هتل را ایفا کردم، تفاوت این نقش در شخصیت‌پردازی خوب آن است. 

بازیگر نقش "زری" افزود: دراین فیلم در کنار "شهاب حسینی"، "سحر قریشی"، "شیرین بینا" و "بهناز جعفری" ایفای نقش کردم.
 
بختیاری تصریح کرد: "مهناز مهشید‌زاده" کارگردان و "امیر سماواتی" تهیه کننده "5ستاره" خیلی حرفه‌ای و خوب کار کردند، و امیدوارم که این اثر موفق باشد. 

وی افزود: بهتر شدن اوضاع سینمای ایران را آرزو مندم و امیدوارم که همه آثار در جشنواره یک کاندیدا داشته و تشویق برای همه افراد باشد. 

بختیاری اظهار داشت: در سینمای ما بیشتر نقد و اعتراض وجود دارد، تشویق باعث دلگرمی برای همه هنرمندان می‌شود که کارهای بهتری را ارائه کنند.  
 
انتهای پیام/  ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.