جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم شهری جنوب شرق پایتخت

شهردار منطقه 15، از اجرای طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم شهری این منطقه خبر داد.

علی اکبر انجمنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهری منطقه 15 در اولویت و طرح‌های ویژه شهرداری این منطقه است.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: 10 درصد کل حریم تهران و 5/7 درصد از بافت فرسوده تهران در منطقه 15 واقع شده است.
 
انجمنی با اشاره به لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهری منطقه 15 گفت: حاشیه‌ای و دروازه‌ای بودن منطقه 15، افزایش مهاجرت، وجود خرده فرهنگ و سکونت‌های غیر رسمی میل به تخلف را در این منطقه افزایش داده است.
 
وی ادامه داد: اجرای احکام منطقه 15 با جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهری توانسته همواره نمره قابل قبول و معدل خوبی در این منطقه کسب کند.
 
انجمنی با اشاره به اقدامات ا جرایی شهرداری منطقه 15 در اجرای این طرح گفت: بازدیدهای میدانی شهرداری منطقه 15 از اراضی بایر و کشاورزی منطقه و حریم‌های شهری، اجرای کمیسیون‌های ماده صد در محلات منطقه 15، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم شهری این منطقه از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 15 است.
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 افزود: ساماندهی و انتقال صنایع آلاینده و مزاحم در محلات منطقه 15، نوسازی بافت فرسوده منطقه، برگزاری کمیسیون ویژه توافق‌های بافت فرسوده هر هفته در این منطقه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
برچسب ها: ساخت ، حریم ، شردار ، مجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار