مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 18، از نشست هم‌اندیشی کارشناسان سامانه 137 در این منطقه خبر داد.

امید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری نشست هم‌اندیشی کارشناسان سامانه 137 شهرداری منطقه 18 در دستور کار مرکز مدیریت شهری و سامانه 137 شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش سطح رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان در نواحی 7 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.
 
سلیمانی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح با حضور کارشناسان سامانه 137 شهرداری منطقه 18 موضوع‌هایی از جمله نظارت مستمر بر امر روند پیشگیری ارسالی شهروندان بر مبنای فرمت ارسالی از مرکز سامانه 137 مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: بررسی و ارزیابی موضوع‌هایی از جمله نظارت مستمر بر امر روند پیگیری پیام‌های ارسالی شهروندان بر مبنای فرمت ارسالی از مرکز سامانه 137، دریافت پیام‌های بازگشت ناظر و کارشناسان اداره‌ها، جهت بازخورد در بهتر، آمادگی کارشناسان نواحی در هنگام شب از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
سلیمانی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: اجرای طرح گزارش‌گیری پیشرفته به منظور دسترسی آسان و سریع اطلاعات در نواحی 7 گانه، اختصاص زمان بیشتری برای رسیدگی به پیام‌های کمیسیون ماده صد و تجدید نظر در پیام‌های جمع آوری خاک و نخاله‌های ناشی از حفاری شرکت‌های خدماتی و دریچه‌های خارج از بافت زندگی شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سامانه ، خدمت ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار